• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

6DBC5CC2-387F-4FAB-B05F-336F807195BA.jpeg

Lyckades hitta en till låda med samma datum som min förra 😁 Dom var perfekta.
EA4D9B74-2225-4070-9593-EF75330E2928.jpeg

Fick lov att röka en. Brukar låta dom vila några veckor men smakade bra ändå.
FC6E1464-988C-4EAA-9EE5-5E487287F351.jpeg

Glömde posta dessa också 😁

Senast ändrad:
Cigarrklubben i Stockholm. Någon åsikt? Bra skit eller finns det något trevligare alternativ? Feel free att svara i PM om det är lämpligare.

1B59FDC8-68CE-4616-91F6-AEF7908BFA8C.jpeg

Beställde hem ett 25-pack Perdomo Fresco förra veckan och dom levererar precis som förväntat av Perdomo.

Ren tobakssmak med lite trä och nån nöt ibland, lent och fint drag. Klart värt priset omkring 50-lappen för den här arbetshästen
Har säkert rökt närmare 100 av dessa. Gillar smaken skarpt men tycker de håller alldeles för dålig standard. Hade säkert anmärkningar på 20% av raketerna. Det är för högt, även för något som kostar 50 spänn.

Har säkert rökt närmare 100 av dessa. Gillar smaken skarpt men tycker de håller alldeles för dålig standard. Hade säkert anmärkningar på 20% av raketerna. Det är för högt, även för något som kostar 50 spänn.
Trist! Jag har inte sprungit in i den dåliga kvaliteten än. Har 70st kvar, ink. maduro och connecticut, att ta mig genom så jag får återkomma i frågan 😅

Trist! Jag har inte sprungit in i den dåliga kvaliteten än. Har 70st kvar, ink. maduro och connecticut, att ta mig genom så jag får återkomma i frågan 😅
Jag kanske är kinkig men tycker inte hål i täckblad och tydlig variation i drag är ok avvikelser :) Stött på en handfull pluggade.
Jag kan också fått två dåliga "lådor" så inte säkert att dina är det 🤷‍♂️

Tillbaka
Topp