Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Prova en sådan här idag
Cigarrklubben i Stockholm. Någon åsikt? Bra skit eller finns det något trevligare alternativ? Feel free att svara i PM om det är lämpligare.
Är de både vanlig tändare och stormtändare som på dom nyare st Dupont?Jag har två St Dupont liggande (vill minnas att jag fått dem i present vid olika tillfällen). Jag föredrar dock Corona Old Boy. Jag är osäker på om de "plingar" men det sjunger till lite när man öppnar dem.
Är de både vanlig tändare och stormtändare som på dom nyare st Dupont?
Kombinerad soft flame och jet flame är väldigt modernt och inget ST Dupont haft förrän här om året.Är de både vanlig tändare och stormtändare som på dom nyare st Dupont?
Hur va den?
Smaken är som baken men jag tycker absolut den tillhör de bättre i segmentet!Ingen topp cigarr men prisvärd!
Har säkert rökt närmare 100 av dessa. Gillar smaken skarpt men tycker de håller alldeles för dålig standard. Hade säkert anmärkningar på 20% av raketerna. Det är för högt, även för något som kostar 50 spänn.
Beställde hem ett 25-pack Perdomo Fresco förra veckan och dom levererar precis som förväntat av Perdomo.
Ren tobakssmak med lite trä och nån nöt ibland, lent och fint drag. Klart värt priset omkring 50-lappen för den här arbetshästen
Trist! Jag har inte sprungit in i den dåliga kvaliteten än. Har 70st kvar, ink. maduro och connecticut, att ta mig genom så jag får återkomma i fråganHar säkert rökt närmare 100 av dessa. Gillar smaken skarpt men tycker de håller alldeles för dålig standard. Hade säkert anmärkningar på 20% av raketerna. Det är för högt, även för något som kostar 50 spänn.
Jag kanske är kinkig men tycker inte hål i täckblad och tydlig variation i drag är ok avvikelser Stött på en handfull pluggade.Trist! Jag har inte sprungit in i den dåliga kvaliteten än. Har 70st kvar, ink. maduro och connecticut, att ta mig genom så jag får återkomma i frågan