• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Camacho Connecticut är en favorit. Har rökt i några år nu, men gillar ändå lite mildare cigarrer med träiga, nötiga toner.
Kan rekommendera cigarrerna i posten ovan, Rocky Patel Vintage 1999, Drew Estate Undercrown Shade och Matilde Serena. Connecticut, prisvärda och ruskigt goda!
Går på rekommendationerna, ser fram emot ett bra tillfälle till helgen 😎
F95A9663-B820-4C75-890E-D73EE2B6FC3A.jpeg

Nja, formaten skiljer inte så mycket. Det är snarare röktiderna som varierar. Tror jag har testat alla storlekarna, men föredrar robuston.
Vill du testa nåt annat än connecticut så är Matilde Oscuro rätt mild och söt, med chokladtoner. Maduro kan se lite läskiga ut med sitt mörka täckblad, men många är rätt milda.
Tack för tipset. Har en Oscuro i testa lådan.

Fortfarande varmt nog för att njuta utomhus.
Hur gör ni andra under vintern, någon som röker inomhus?
Har inte lyxen att röka inne. Dock sneglat in mig på en klubb i en stad nära mig.

Värt att köpa på sig är H. Upmann half Corona. Montecristo media Corona. Vegueros mananitas.
Cohiba,Trinidad, montecristo short.
Där brukar smärtgränsen gå 😂

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp