Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såna bilder gör mig så avundsjuk att jag direkt börjar fundera på om det är dags för en KS-cigarrtråden-gtgEn macanudo inspirado till cognacsprovningen.![]()
Bra idé, jag är på!Såna bilder gör mig så avundsjuk att jag direkt börjar fundera på om det är dags för en KS-cigarrtråden-gtg.. i Stockholmstrakten såklart
Dem där larangasarna som ligger i den öppna lådan går inte av för hackor. Sjukt trevliga måste jag säga. Börja med dem så kommer du nog få fart på ditt rökande igenInventerat plastidoren. Dags att börja röka lite mer...
![]()
Vilken menar du? Short?Cohiba 50 års jubilee, någon som testat/köpt/erfarenher? Värt betala marknadspris? Ord.pris?
Vilken menar du? Short?
Ingen koll på just detta men gissar att man får betala en hel del…dvs dagens priser.![]()
Cohiba Selección Aniversario Travel Humidor 2016 50th Anniversary Travel Humidor 2021 Black Semi Boîte Nature Box of 8 cigars 11500
Cohiba Selección Aniversario Travel Humidor 2016 50th Anniversary Travel Humidor 2021 Black Semi Boîte Nature Box of 8 cigars 11500,Cuba Bond Roberts Auction 11500,online auction platform to buy and sell authentic, aged, rare, vintage, regional edition, limited edition and discontinued cigarswww.bondroberts.com
Jag vet, lådan under är halvfull. Riktigt bra och anmärkningsvärd lång röktid. En favorit i samlingen.Dem där larangasarna som ligger i den öppna lådan går inte av för hackor. Sjukt trevliga måste jag säga. Börja med dem så kommer du nog få fart på ditt rökande igen
Der iof ut att gömma sig en hel del trevliga cigarrer där bakom![]()
Fanns en låda kvar på Heathrow 1500£, kändes ovärt med tanke på antalet och att det var en blandning. Men den var från 2016 så…Ingen koll på just detta men gissar att man får betala en hel del…dvs dagens priser.
Trevlig penna!Inventerat plastidoren. Dags att börja röka lite mer...
![]()
Tack, den är inte dum. Även om jag inte skriver för hand så ofta så är det en härligt känsla när den väl kommer till pass. Bläcket just nu är mörkbrunt så passar extra bra till cigarr.Trevlig penna!
I helgen sprang jag på ett nytt och oanvänt askfat från Davidoff i en cigarrbutik i Oslo. Jag har sneglat på detta länge och när jag nu för ett tag sedan började leta efter nytt askfat så har Davidoff slutat tillverka detta för länge sedan. Så extra kul att jag hittade ett till slut.
Davidoff har alltid legat mig varmt om hjärtat då Davidoff 2000 var min första riktiga cigarrupplevelse. Så nu börjar jag bli ganska nöjd med min samling. Tändare dock från Dupont och humidoren från Zino.
![]()
Tack, jag håller med. Matchar även med humidoren som har ett inlackat tobaksblad på locket.Trevligt fat, gillar bladet![]()
Ingen dålig uppsättning! Cigarrerna i all ära, men man ska inte underskatta värdet i trevliga tillbehör!I helgen sprang jag på ett nytt och oanvänt askfat från Davidoff i en cigarrbutik i Oslo. Jag har sneglat på detta länge och när jag nu för ett tag sedan började leta efter nytt askfat så har Davidoff slutat tillverka detta för länge sedan. Så extra kul att jag hittade ett till slut.
Davidoff har alltid legat mig varmt om hjärtat då Davidoff 2000 var min första riktiga cigarrupplevelse. Så nu börjar jag bli ganska nöjd med min samling. Tändare dock från Dupont och humidoren från Zino.
![]()