• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

En macanudo inspirado till cognacsprovningen.
1000020764.jpg

Vilken menar du? Short?

Ingen koll på just detta men gissar att man får betala en hel del…dvs dagens priser.

Dem där larangasarna som ligger i den öppna lådan går inte av för hackor. Sjukt trevliga måste jag säga. Börja med dem så kommer du nog få fart på ditt rökande igen ;)

Der iof ut att gömma sig en hel del trevliga cigarrer där bakom:)
Jag vet, lådan under är halvfull. Riktigt bra och anmärkningsvärd lång röktid. En favorit i samlingen. :cigar:

Senast ändrad:
I helgen sprang jag på ett nytt och oanvänt askfat från Davidoff i en cigarrbutik i Oslo. Jag har sneglat på detta länge och när jag nu för ett tag sedan började leta efter nytt askfat så har Davidoff slutat tillverka detta för länge sedan. Så extra kul att jag hittade ett till slut.

Davidoff har alltid legat mig varmt om hjärtat då Davidoff 2000 var min första riktiga cigarrupplevelse. Så nu börjar jag bli ganska nöjd med min samling. Tändare dock från Dupont och humidoren från Zino.

1000005353.jpg

I helgen sprang jag på ett nytt och oanvänt askfat från Davidoff i en cigarrbutik i Oslo. Jag har sneglat på detta länge och när jag nu för ett tag sedan började leta efter nytt askfat så har Davidoff slutat tillverka detta för länge sedan. Så extra kul att jag hittade ett till slut.

Davidoff har alltid legat mig varmt om hjärtat då Davidoff 2000 var min första riktiga cigarrupplevelse. Så nu börjar jag bli ganska nöjd med min samling. Tändare dock från Dupont och humidoren från Zino.

1000005353.jpg

Trevligt fat, gillar bladet 👍

1000005353.jpg
Ingen dålig uppsättning! Cigarrerna i all ära, men man ska inte underskatta värdet i trevliga tillbehör!

Tillbaka
Topp