Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg inte att du svarat. Tack för tipsetStandardtipset är att kontakta vår egen @BOTL å köp några godingar ur hans digra samling.
Såg inte att du svarat! Tack för tipset
Eller gå till Roger på Framcigarr längst ner på Kungsgatan i Sthlm å prova vad han rekommenderar!
Lycka till!
Lite herf ikväll, blev en RyJ AT no1 och en liten Bolivar tubos no3 , till Diplomatico...
RyJ upplevdes mild och snäll som en bibliotekarie, på gränsen till smaklös men ack så njutbar när man gav sig hän. Bolivar gav starka minnen av rökelse, genom hela cigarren, inte stark i smaken men väldigt smakrik, nästan parfymerad...
Det gör underverk för själen
Diplomatico är så sjukt bra. Berätta mer om just den utgåvan? Finns den att köpa på systemet?
Den finns att köpa på systemet, jag har varit med åtskilliga provningar där vi testade Diplomaticos sortiment. Den är enkel och rå i sin karaktär men med Diplo i bakgrunden. Allt slår deras 8åriga som är smått värdelös.
Hittade lite såndär egentid... Oklar cigarr som smakade helt ok (Rocky patel 1992) men fan vad south park är bra! Tack @BOTL för tipset med cigarr och tv-serie (på en Uppsala Gtg för nåt år sen)
![]()
Ingen som har en liten humidor som man har växt ur? Är lite trött på att bara köpa månadens cigarr på lokala choklad o cigarr affären, men är inte helt kalar än öm det är något jag kommer fortsätta med.
Har druckit lite olika men mest reserva exclusiva. Förmodar att den inte är åtta år?
Solera kallas metoden när man fyller på yngre fat från de äldre. Om jag inte missminner mig.Nej den ska vara en blandning , den hette ju exclusiva 12 innan men nu utan siffror vilket är bra för i rom till skillnad mot whisky betyder det enbart att man garanterar at inget i är äldre än den siffran som anges.
Såg inte att du svarat. Tack för tipsethan är alltså villig att släppa på några alltså? Annars får jag sticka in huvudet hos Roger nästa gång jag är sthlm
![]()
Är inte så inläst på just Diplomatico, men såvitt jag vet köpte brorsan den på Bolaget... Den var helt ok, lite ät det artificiella vaniljhållet bara...Diplomatico är så sjukt bra. Berätta mer om just den utgåvan? Finns den att köpa på systemet?
Har jag missat nått??Egentid för en stund sedan med en upmann.
![]()
Har jag missat nått??
Häromdagen bara!@Cristian, när blev du med Patte?!!
Den där klockan är helt sanslös.Egentid för en stund sedan med en upmann.
![]()
Då får man se den IRL snart, chef.Blev den mindre aquanauten på 38mm. Galet fin.
Jag ska slicka på den snartHäromdagen bara!![]()
Fin konstruktion. Brinner fint. Lagom drag. Pepprig. Lite läder. Är på första 1/3 så smaken kanske ändras. Vi får se.Födelsedagsfirandet fortsätter. Rom: Botran. Cigarr: Liga Privada T52.
![]()