BOTL
Silver
Är de torsdag så är de! Trevlig kväll på er![]()
Svårslagen kombo det där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är de torsdag så är de! Trevlig kväll på er![]()
Helt ärligt bästa kombon jag provat hittills! En sipp rom och ett bloss efter la sig som bomull runt hjärtat som farfar hade sagtSvårslagen kombo det där.
Balsam för själen min vän!!! Den där rommen är det mest prisvärda dryck som finns anser jag.Helt ärligt bästa kombon jag provat hittills! En sipp rom och ett bloss efter la sig som bomull runt hjärtat som farfar hade sagt![]()
Vad är det för rom?Balsam för själen min vän!!! Den där rommen är det mest prisvärda dryck som finns anser jag.
DiplomaticoVad är det för rom?
Den första är en MonteCristo Habana, kostade en hundring. Smakade endast starkt av tobak och kanske lite lite peppar med en riktigt besk eftersmak.
Tveksamt om det ens var en "äkta" kuban (se bilden).![]()
Ok BOTL. Jag är som sagt nybörjare på detta med cigarrer.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tråkigt att du fick en torr monte, rekommenderar dig att prova en färsk. Personligen är jag ett fan av montecristos just för att Senior Soprano röker deras Robusto genom hela serienDet var så jag blev av med den oskulden!
Vad är det för rom?
Tråkigt att du fick en torr monte, rekommenderar dig att prova en färsk. Personligen är jag ett fan av montecristos just för att Senior Soprano röker deras Robusto genom hela serienDet var så jag blev av med den oskulden!
När jag började med cigarrer (ca 20 år sedan) så gillade jag Zino Mouton Cadet (Ziino är en en lite billigare line av Davidoff). Den heter numera Zine Classic.
Knalla ned till Brobergs och prova den vet ja! Det var denna som fick mig att bli intresserad i alla fall. Och som startade en upptäcktsresa och studier som varit oerhört spännande.
http://www.brobergs.se/product.html/zino-classic-no-6-tubos?category_id=26
Jag frågade ju efter detta, så helt klart intresserad! Pris och kan man få vilka faconer man vill?Knåpade ihop ett lädercase av getskinn, med två limmade Robusto-tuber inuti. Fack för snoppare och dolt magnetlås.
Vad tycks? Kan lätt göra fler, med och utan tuber om nån är intresserad...
Kvällens fredagsnöje, RyJ Short Chrchill, kikar fram...
![]()
![]()
Absolut, vilken storlek som helst!Jag frågade ju efter detta, så helt klart intresserad! Pris och kan man få vilka faconer man vill?
Jag är också intresserad! snyggt!Absolut, vilken storlek som helst!
Priset beror lite på storlek, men säg ca 250...
Snyggt! Jag är intresserad av ett likadantKnåpade ihop ett lädercase av getskinn, med två limmade Robusto-tuber inuti. Fack för snoppare och dolt magnetlås.
Vad tycks? Kan lätt göra fler, med och utan tuber om nån är intresserad...
Kvällens fredagsnöje, RyJ Short Chrchill, kikar fram...
![]()
![]()
Har funderat på en sak gällande cigarrfodral:
En del har ju cederträ som lining. Men om man förvarar fodralet utanför humidoren, och sen lägger i lösa cigarrer, gör verkligen träet nån nytta då?
Jag menar, träet är ju torrt, och borde suga ut fukt ur cigarrerna..?!
Very much interested!Absolut, vilken storlek som helst!
Priset beror lite på storlek, men säg ca 250...
Luktar mer men godare.. !Hur starkt sitter röken i kläder etc med cigarrer vs cigaretter?
Har funderat på en sak gällande cigarrfodral:
En del har ju cederträ som lining. Men om man förvarar fodralet utanför humidoren, och sen lägger i lösa cigarrer, gör verkligen träet nån nytta då?
Jag menar, träet är ju torrt, och borde suga ut fukt ur cigarrerna..?!