Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har en sån där som ligger o väntar! Är den bra?
Den är grymt god! Njut av den i lugn o ro! Den var perfekt efter grillad entrecote med lite Rom.Har en sån där som ligger o väntar! Är den bra?
SweetDen är grymt god! Njut av den i lugn o ro! Den var perfekt efter grillad entrecote med lite Rom.
Riktigt fin den där!
Svårt att sova så kunde lika gärna ha lite trevligt i natten. Följer @BOTL s exempel och röker en Punch Churchill från 1999. Riktigt jävla bra rök. Mycket ren tobakssmak med ceder toner. Mitten delen väldigt nedtonad och mjuk med nästan krämig smak. Ingen pepprighet eller brända smaker alls.
![]()
Men gissar att den är mycket dyrare än La Flor de Canos Selectos..?Svårt att slå den cigarren.
Men gissar att den är mycket dyrare än La Flor de Canos Selectos..?
![]()
Tycker överlag det är för mycket sälta, peppar, beska i cigarrer. Skulle vilja testa någon som skulle funka som motsvarigheten till en dessert, d.v.s riktigt söt och god!
Dessa smaker i balans är ju väldigt goda som du nämner. Överfukt är beska oftast eller att man röker för hårt/varmt. Montecristo har en fin sötma.
Gamla hoyo med.
Paketöppning! Jippi!!
Ja man är ju fortfarande färsk så finns ju en del att prova sig igenom! Synd att vädret kommer bli skit nu, jag har inga inomhus möjligheter. Finns det några fläktsystem för inomhusrökare, som fungerar alltså?Alltid kul med nytt, jag ska puffa inne ikväll igen
Får du röka inne? King!Alltid kul med nytt, jag ska puffa inne ikväll igen
Får du röka inne? King!
Ja man är ju fortfarande färsk så finns ju en del att prova sig igenom! Synd att vädret kommer bli skit nu, jag har inga inomhus möjligheter. Finns det några fläktsystem för inomhusrökare, som fungerar alltså?
GAlltid kul med nytt, jag ska puffa inne ikväll igen
Det är ett speciellt tillfälle att ha den cigarren hemma så bara rök den nu.
På ett ungefär, hur många blir det på ett år?G
En annan lär ju röka såna för jämnan dåkanske man skulle kolla en serie ikväll och ta sig en cigarr.
På ett ungefär, hur många blir det på ett år?![]()
Så inte som Al Remp då, med petit corona till frukost och belicoso till lunch..?!Det är verkligen så olika, på en herf kan det bli 2-5, ibland 1-2 veckor utan. Aldrig funderat på det. Viktigt är att inte röka varje gång jag är sugen, så man får längta. Blir det varje dag så tröttnar jag och uppskattar inte cigarren.
Så inte som Al Remp då, med petit corona till frukost och belicoso till lunch..?!![]()