Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror det är då många som inte röker cigarrer så ofta (eller nästan inte alls) brukar ta sig enUndrar om nyårsafton är den dag på året då det röks flest cigarrer?
Undrar om nyårsafton är den dag på året då det röks flest cigarrer?
Garanterat!Tror det är då många som inte röker cigarrer så ofta (eller nästan inte alls) brukar ta sig en
Garanterat!
Fan börjar bli packad hahahha
Själv kör jag balkongen med varm dryck, mössa, vantar och långkalsongerTweed har stängt. Det suger. Har fått sitta på diverse "uppvärmda" uteserveringar med förfrusna tår som konsekvens.
Tweed har stängt. Det suger. Har fått sitta på diverse "uppvärmda" uteserveringar med förfrusna tår som konsekvens.
Varför inte köra som joca?Själv kör jag balkongen med varm dryck, mössa, vantar och långkalsonger![]()
Jag rökar en del pipaBland alla cigarrentusiaster finns det kanske också ngn som gillar pipor? Det var en artikel i DI om Vollmer och Nilsson:
http://weekend.di.se/reportage/pipfabrik-kor-sa-det-ryker-4
Några bilder från deras hemsida
![]()
![]()
![]()
lyxigtSitter i köket hos mamma, där får man också röka cigarr inne
![]()
Faktiskt, jag mår sååå bra av detta. Önskar även er övriga detsamma.
Som jag förstått det (läs: "jag gör så") räcker dest. vatten.Hej folket. Har sökt men finner icke, så bear with me:
Ska beställa beads, till ny plastidor för lagring.
Behöver jag fuktvätska (propyleng..) eller räcker det med dest-vatten??![]()
Hej folket. Har sökt men finner icke, så bear with me:
Ska beställa beads, till ny plastidor för lagring.
Behöver jag fuktvätska (propyleng..) eller räcker det med dest-vatten??![]()
Samma här. Kör batterivatten från macken efter tips av @BOTLSom jag förstått det (läs: "jag gör så") räcker dest. vatten.
Smart. är det samma som dest. vatten från apoteket? någon som vet?Samma här. Kör batterivatten från macken efter tips av @BOTL
Jag minns inte men det var skillnad. Jag körde med Apotekets destillerade vatten först men bytte som sagt. Tror tom batterivattnet är billigare så win winSmart. är det samma som dest. vatten från apoteket? någon som vet?
Smart. är det samma som dest. vatten från apoteket? någon som vet?
Härligt med egentid!Lite egentid, min sista låda Escudos och kollar serie.
![]()
Du är alltid välkommen hem till mig!Velig just och inte så sugen på att röka själv så det blir nog bara att kolla humidorn och vinkällaren men stänga igen utan en rök - ev om någon lämplig besökare är sugen under helgen. Kan bjuda på en bild i alla fall.
![]()