Ser trevligt ut, missade tyvärr
Visst kör Roger en 16613 eller minns jag fel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har kommit halvvägs. Bra drag och väldigt god men ska jag vara ärlig så är Cohiba Robusto i samma klass smakmässigt. Antar att du avnjutit en också? Vad tycker du?
Visst kör Roger en 16613 eller minns jag fel?![]()
Man bör ta sig på herf för att få fråga
Jag snackar om din klocka och man bör posta nyköp på ett klockforumMan bör ta sig på herf för att få fråga
Haha! Vad ödmjuk du ärInget märkvärdigt.
Eller hur?Haha! Vad töntig du är
Haha fusk att ändra texten!Eller hur?
Eller hur!Haha fusk att ändra texten!
Detta forum är till för den som bär klockaDenna tråd är till för den som röker cigarr![]()
Är regionala editions alltid godare, eller bara annorlunda?Morgonherf
![]()
Är regionala editions alltid godare, eller bara annorlunda?![]()
Kör bara, jag är påEn fråga till dem som hänger i denna tråd, skulle det finnas intresse för cigarrlotto. Säg 100 kr per lott och totalt 20 lotter för en rolig låda lagrade kubaner?
Yes lättEn fråga till dem som hänger i denna tråd, skulle det finnas intresse för cigarrlotto. Säg 100 kr per lott och totalt 20 lotter för en rolig låda lagrade kubaner?