Hann inte fota cigarren men detta lagades medan en Partagas Short röktes upp
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ser gott ut!
Visst är det skönt att vara så pass gammal/mogen att man inte behöver supa ute i en park å frysa bara för att man ska på Valborg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hann inte fota cigarren men detta lagades medan en Partagas Short röktes upp
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Korrektemundo!Ser ut som en Toscanello!
Älskar de där små jävlarna...Köper alltid med mig 4-5 paket hem från Italien.
Perfekta på golfbanan!
Äh fan jag är full
Ja du, jag ser att mitt svar var föga hjälpande eller imponerande... Jag har aldrig testat en Italiensk "kvist" men tror inte att den skulle imponera.Äh fan jag är full
Ja du, jag ser att mitt svar var föga hjälpande eller imponerande... Jag har aldrig testat en Italiensk "kvist" men tror inte att den skulle imponera.
Tack för att du dela. Väldigt intressant att se och jag hoppas aldrig att jag puffar på en fake!En liten video för er som röker sånt kompisar fått med sig från semestern. Ingen musskit i dem denna gång men vidrig är det
http://9gag.com/tv/p/a06a0D/cuban-montecristo-open-eagle-cut-open-is-it-real?ref=fbl9
F-n va' bra vi har't...
Funderar på att tända upp denna här för mig själv i stugan framför Netflix. Familjen har åkt hem, jag har varit i Sthlm på fotbollsmatch å imorrn ska jag vårbruka lite på tomten i lugn å ro...
![]()
Ingen som har några invändningar?Tänkte lägga en beställning på massa cigarrer och prova mig fram till vad som passar mig. Börjar med lite enklare och "standard" cigarrer.
Tack till @Snutti för listan.
Vad sägs om detta? Några tips innan jag skickar iväg beställningen?
Vill gärna testa Davidoff 2000, men tyvärr så fanns de inte på cubano.se
Blev rekommenderad av en vän att testa Macanudo Robusto och Cru Royal, men det får ja ta vid ett annat tillfälle.
![]()
Kör ett provpaket från Cigarrummet istället!Ingen som har några invändningar?
Något jag borde lägga till/ta bort?
Priserna är några kronor högre per cigarr än hos Cigarrlagret, men de har inga beads - så jag tänkte ta allt med ett svep.
Tycker listan ser mycket bra ut!Tänkte lägga en beställning på massa cigarrer och prova mig fram till vad som passar mig. Börjar med lite enklare och "standard" cigarrer.
Tack till @Snutti för listan.
Vad sägs om detta? Några tips innan jag skickar iväg beställningen?
Vill gärna testa Davidoff 2000, men tyvärr så fanns de inte på cubano.se
Blev rekommenderad av en vän att testa Macanudo Robusto och Cru Royal, men det får ja ta vid ett annat tillfälle.
![]()
Ingen som har några invändningar?
Något jag borde lägga till/ta bort?
Priserna är några kronor högre per cigarr än hos Cigarrlagret, men de har inga beads - så jag tänkte ta allt med ett svep.