Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där blir skitsnyggt, center piece i vilket rum du än har den iDet blir bygga, dricka Rom bygga klart och herfa, övernattning och hemresa imorgon.
Denna rom tycker jag är perfekt till många cigarrer.![]()
![]()
![]()
![]()
Det blir bygga, dricka Rom bygga klart och herfa, övernattning och hemresa imorgon.![]()
Hah, fan det där bordet får mig att le från öra till öraVa fan får inte plats med allt på bordet innan det ska in
![]()
![]()
Snyggt! Krävs det någon cirkulation för ett så stort skåp?
Ju fullare desto bättre. I ordets alla bemärkelser.Nej tror inte det. Dock måste jag i med mer cigarrer. Polarens identiska skåp har stått i över en månad nu och fukten pendlar mellan 62-65. Cigarrerna är den riktiga fuktbufferten
Riktigt najs! Stort grattisDet är svårt att få till en bra bild utan vettig belysning i rummet. Valde att inte överfylla skåpet. Vad tycks?
![]()
Riktigt najs! Stort grattis. Har den någon inbyggd hygrometer?
Fan, det känns som jag måste börja på sidan 1 i denna tråd och läsa på, framförallt när det kommer till beads. Suck vad jobbigt det blev nu då...,jag som tänkte gå och sova.