• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Vilken perfekt harmoni detta är, den smakrika The Oak från Honduras tillsammans med den maskulina cognacen från Daniel Bouju VSOP. Härlig balans mellan dessa 2. Bouju är ju en fantastisk cognac, denna borde fler få möjlighet att avnjuta.
image.jpeg

The Oak har jag köpt några stycken via Kind Cigars. Tycker dom är helt ok faktiskt!

Dags för en livsnjutare-/cigarr-GTG i Vadstena tycker jag det ser ut som... ;)
Jag håller ju till i Motala, med för få bekanta som njuter av fina cigarrer och fina klockor! Vi får höras via PM nån gång!

Om man inte är den som röker ofta (alls)
Vad finns det för lite enklare att testa? Som inte är så extremt starkt ?

Har ni tips på mindre lådor? 10-12st
Ej behike 52 :confused: men typ Trinidad har 12 och tänkte vilka andra erbjuder liknande storlek?

Precis tänt upp en QDO Gran Corona från 2002, ett par bloss på cigarren och det är bland det godaste start jag har varit med om på en cigarr. Smakar vintage monte Especial.
Det är varmchoklad med kanel och grädde. Kittlas på tungan av nån ört jag inte kan sätta fingret på.

En mycket bra start på helgen som började med en titt på radhuset som byggs för fullt. Må väl mina vänner.

29444df6743c3474d8212dc92cdeb0fe.jpg

bcb2a01ae9f66427121db60b81383f82.jpg

Precis tänt upp en QDO Gran Corona från 2002, ett par bloss på cigarren och det är bland det godaste start jag har varit med om på en cigarr. Smakar vintage monte Especial.
Det är varmchoklad med kanel och grädde. Kittlas på tungan av nån ört jag inte kan sätta fingret på.

En mycket bra start på helgen som började med en titt på radhuset som byggs för fullt. Må väl mina vänner.

29444df6743c3474d8212dc92cdeb0fe.jpg

bcb2a01ae9f66427121db60b81383f82.jpg
Roligt!
Grattis till både Villa & en god cigarr.

Tillbaka
Topp