Bottega
Basic
Frukost på Casan i Dusseldorf
![]()

gick det bra att tända med den där lilla tändaren?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Frukost på Casan i Dusseldorf
![]()

gick det bra att tända med den där lilla tändaren?Jodå man får rosta cigarren försiktigt.gick det bra att tända med den där lilla tändaren?
Jodå man får rosta cigarren försiktigt.
Hörrni?!
Jag vill köpa ett gäng färska kubaner nu, och lagra till nästa sommar.
Vad hade Ni köpt??
Ett år är väl inte jättemycket i de här sammanhangen. Jag har sett nya lådor diffa på året hos handlare..Bumpar min egen fråga. Nån måste väl ha några stalltips? Eller är ett års lagring helt skit samma..?![]()
2-3 om det är lagring du vill åt.Bumpar min egen fråga. Nån måste väl ha några stalltips? Eller är ett års lagring helt skit samma..?![]()
Jag hade planerat en varm sommardag och lägga sig med familjen vid något utomhusbad.
Istället åker jag på en dunderförkylning och det spöregnar i Jämtland - suck. Jaja cigarren får vänta men jag hann få en bild iaf
![]()
Ja en gammal klassisk Zippo köpt i Denver för 20 år sedan. Hittade igen den när jag städade "bra att ha låda" i förrådet nyligen, 2-3 minuter så var den igång och fungerade igen.Är det en Zippo jag ser?
Tror han tänkte på att man inte ska tända cigarrer med bensintändare då det påverkar smaken negativt.Ja en gammal klassisk Zippo köpt i Denver för 20 år sedan. Hittade igen den när jag städade "bra att ha låda" i förrådet nyligen, 2-3 minuter så var den igång och fungerade igen.
Lite som jag skrev så var bilden bara en bild, ingen cigarr snoppades eller skadades i samband med denna bild kanske jag skulle skriva.Tror han tänkte på att man inte ska tända cigarrer med bensintändare då det påverkar smaken negativt.
Ja det var så jag tänkte!Tror han tänkte på att man inte ska tända cigarrer med bensintändare då det påverkar smaken negativt.
Då förstår jag! Cool Zippo ändå, kul att den fungerade!Lite som jag skrev så var bilden bara en bild, ingen cigarr snoppades eller skadades i samband med denna bild kanske jag skulle skriva.
Allt på en gång känns det som.Hagel?
Odjur?
Pest?
Digerdöden?![]()
Du verkar upprörd!Allt på en gång känns det som.
Panik o kolla igenom allt, hitta två väldigt små vit/gråa kryp i botten, microdjur, små som nålhuvud
Panik läsa alla råd som går att göra på nätet.
Sen gick Kamikaze/banzai på den jäkeln med hål i
![]()
Heh, liteDu verkar upprörd!![]()
Precis. Bara att följa nestors exempel.Heh, lite
Först paniken.
Sen mer panik o snabb läs, nu är det lugnet efter stormen och man känner "jaha, det va inte så svår lösning, frys allt"
![]()
Allt på en gång känns det som.
Panik o kolla igenom allt, hitta två väldigt små vit/gråa kryp i botten, microdjur, små som nålhuvud
Panik läsa alla råd som går att göra på nätet.
Sen gick Kamikaze/banzai på den jäkeln med hål i
![]()
Nu är det frysen i några dagar.
Dammsög lådan och torkade av allt.
Stämmer, En D5 som var hål i, kan ha kommit därifrån men inte 100.Månadens d5 låda från fram? Jag hade sjukt många kryp med. Spred sig som en skogsbrand men jag hittade inga hål så jag tror att jag klarade mig precis. Frös allt i flera dygn.
Vad för bönor om man får fråga?Partagas Serie D No 4.
En ganska risig Grappa men en god espresso.
![]()