Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sitter på verandan i Sälen, omgiven av totalt mörker och en tystnad som ej går att finna i Stockholm. Riktigt god cigarr och portvinet har jag och polaren nästan sänkt
![]()
Det är den här tiden det är som bäst i Sälen. Tystnaden och mörkret är magiskt. Hoppas det var molnfritt så ni fick alla stjärnor också.Sitter på verandan i Sälen, omgiven av totalt mörker och en tystnad som ej går att finna i Stockholm. Riktigt god cigarr och portvinet har jag och polaren nästan sänkt
![]()
Tyvärr inteDet är den här tiden det är som bäst i Sälen. Tystnaden och mörkret är magiskt. Hoppas det var molnfritt så ni fick alla stjärnor också.
@BOTL - nu när du har haft ditt glashumidorskåpgrej ett tag, är du nöjd?
Från botlshop.seVar köper du dina The Oak?
Har fått några genom Kind Cigars abonnemang tidigare och även köpt ett antal därifrån, men hittar inga fler hos honom. Ingen annan stans heller genom en enkel googling. Har för mig att jag gillade dom!
Sitter med den mörka och lite störreProvar Steffos Robusto, helt godkänd.
![]()
Från botlshop.se
Okej??? Galet god! Önskat att jag köpte fler, blev bara en. San Christobal oklart vilken... Men en unik till casan!
![]()
Jävligt god den där!Bolivar och en 12-årig Glengarioch är perfekt i sensommarvärmen!
![]()
Ett marca som inte säljer särskilt väl alls, det som är kvar säljs samtliga i LCDH utgåva, man satte bara ett extra band på dem. Vad var det för vitola?
Kan ha fel för jag har ingen koll på SC, krukan var helt ok men inte mer än så!
Jag är rätt säker på att det är denna.
![]()
Jag gillar SC, ingen volymcigarr och är ganska dold mot andra. El principe (petit Corona)är en klockren cigarr, mycket smak, kostar 55-65:-/styck
La Fuerza (Rubusto) är en utav mina favoriter. Roger säljer de för 150:-/styck
gott betyg utav mig!
Perfekt väder för att röka en cigarr...
![]()
Det blev en RJ petit ChurchillsVad blev det![]()
Det blev en RJ petit Churchills![]()
Drack en kånjagare, Camus XO. Har ju börjat "vänja" mig vid mörk rom nu, jag tycker det passar/smakar bra mycket bättre till. Ja det var dumt att dricka Cognac till cigarren.Låter bra chefen, vad dricker du till?

Drack en kånjagare, Camus XO. Har ju börjat "vänja" mig vid mörk rom nu, jag tycker det passar/smakar bra mycket bättre till. Ja det var dumt att dricka Cognac till cigarren.![]()