• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Ditt namn kom faktiskt upp igår, sorry för att vi missade dig, skickar PM till nästan gång :)

Postade bilden när någon sa "ohh de där kommer kommer inte att se bra ut."
Jag: ?
Går någon sekund till o Bottega svarar "Stein"...
Oohhh shit...
Du är den första att bli notifierad till nästa gtg :)
Haha kul att ni tänkte på mig, allt är förlåtet! ;) Mådde dock inte så bra igår, blev biten av någon...
20161106_085656.jpg

Senast ändrad:
Hur var dessa pinnar? Verkar som @BOTL har "lurat" på er samma pinnar jag fick ;)
Den jag rökte är den som @Cristian vann i senaste cigarrlottot, den var trevlig. Man märker vad bara ett par års lagring hör med nikotinet t.ex.

Den som Staffan rökte tror jag att jag rökte i Gävle för 2v sedan (eller så var det Conas Extra) hur som haver så var den också väldigt väldigt god.

Tre dagar med 18-25 grader än så länge, så det är mer än ok. Ska fortsatta med värmen, men tyvärr regn på gång imorrn och på torsdag.

Jag har på nätet sprungit på att det ska finnas en cigarrklubb i gamla stan. Men när jag kontaktar starcigarr som verkar driva den låter det som att dom ska byta lokaler och att den i gamla stan inte längre är aktiv. Någon som kan bringa klarhet i hur vida den finns kvar? Är den öppen för allmänheten eller behöver man något medlemskap?

Tack!

Jag har på nätet sprungit på att det ska finnas en cigarrklubb i gamla stan. Men när jag kontaktar starcigarr som verkar driva den låter det som att dom ska byta lokaler och att den i gamla stan inte längre är aktiv. Någon som kan bringa klarhet i hur vida den finns kvar? Är den öppen för allmänheten eller behöver man något medlemskap?

Tack!
Den finns kvar och det krävs medlemskap. Vad fick du för svar av Starcigarr som får dig att tro att de ska byta lokaler och att den inte längre är aktiv? Skulle vara intressant att veta :D

att dom letar efter en ny lokal. och att man tillsvidare kunde komma hem till undertecknad.

Det är den förra "klubbmästare" som svarar på dina mail. Han är inte kvar på klubben och försöker öppna eget. Hur de gick skilda vägar sköttes inte snyggt och det finns alltid två versioner. Den förra klubbmästaren som du varit kontakt med har dock visat att han är en goodguy i sina 15år i cigarrsvängen!

Så vem kontaktar jag för medlemskap?

Det är den förra "klubbmästare" som svarar på dina mail. Han är inte kvar på klubben och försöker öppna eget. Hur de gick skilda vägar sköttes inte snyggt och det finns alltid två versioner. Den förra klubbmästaren som du varit kontakt med har dock visat att han är en goodguy i sina 15år i cigarrsvängen!

Tack!

Har ett nummer till Gordon som jag tror drev den tidigare. (har varit där en gång).

Vet inte om han är ny eller gammal, eller fel gubbe.

Vill du ha det? PM:a i så fall.

Tillbaka
Topp