Lolle
Silver
Glada hälsningar från Casan i Maastricht!
Jäklar vad fint ställe - ha så trevligt och njut B
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glada hälsningar från Casan i Maastricht!
Vad är det för klocka!?
Ser ut som nya superjubilee som sitter på tex 116200 116234 osvVad är det för klocka!?
Snygg!
Tomt i glaset samt att pinnen verkar brinna dåligt?!
Tomt i glaset samt att pinnen verkar brinna dåligt?!![]()
Visst, det vore trevligt! Däremot tycker jag personligen att oavsett tänd eller inte, allt med cigarrer bidrar till tråden.Tycker vi kan införa en standard, cigarrer ska vara tända och man bör gärna skriva vad man röker. Det lyfter nivån på hela tråden.
+1 på den!Tycker ni har rätt båda två. En ny låda är alltid värd att visas, men sitta och mysa med en otänd pinne framför brasan ...nä!
Det är sen gammalt.
Tycker ni har rätt båda två. En ny låda är alltid värd att visas, men sitta och mysa med en otänd pinne framför brasan ...nä!
Det är sen gammalt.
Hej Cigarrtråden!
I Paneraitråden https://klocksnack.se/threads/paneraitråden.31714/page-416#post-1695003 visade @Dalomo hur han använder en fin cigarrlåda till snygg och praktisk förvaring av band. Nu tycker ni säkert att det bästa sättet att skaffa en cigarrlåda är att köpa cigarrerna men jag känner att jag redan har tillräckligt många laster... Kanske sitter någon här på samma eller liknande lådor som ni kan tänka er att sälja / skänka / göra någon BCF-deal med? Jag är sugen på en och det är det säkert fler som är, bla @kmgustafsson är intresserad.
Riktigt snyggt, en stor fördel är att banden kanske kan börja lukta cigarr efter ett tag. Win win!Hej Cigarrtråden!
I Paneraitråden https://klocksnack.se/threads/paneraitråden.31714/page-416#post-1695003 visade @Dalomo hur han använder en fin cigarrlåda till snygg och praktisk förvaring av band. Nu tycker ni säkert att det bästa sättet att skaffa en cigarrlåda är att köpa cigarrerna men jag känner att jag redan har tillräckligt många laster... Kanske sitter någon här på samma eller liknande lådor som ni kan tänka er att sälja / skänka / göra någon BCF-deal med? Jag är sugen på en och det är det säkert fler som är, bla @kmgustafsson är intresserad.
Riktigt snyggt, en stor fördel är att banden kanske kan börja lukta cigarr efter ett tag. Win win!![]()
De gör de till en början. Sen avtar det lite.Riktigt snyggt, en stor fördel är att banden kanske kan börja lukta cigarr efter ett tag. Win win!![]()
Kom på att det kan vara så att jag har nån över annars kan jag nog ordna. Finns du i Sthlm? Dra ett PM om du vill.Hej Cigarrtråden!
Naturligtvis! ...men inte om du frågar min samboInte för att vara den, och jag brukar normalt sätt inte vara en språknazist. Men visst doftar cigarrer?![]()