• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

JB_XII

Rolex
Gött o sitta i värmen
16123676-B8DE-42B8-A09B-6709211DA205.jpeg

Jag kan inte med ord beskriva min avundsjuka för din tillvaro! Försökte uppnå något liknande med att föreslå ett dussin luftrenare till kontoret. Blankt nej hemifrån :(
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Jag kan inte med ord beskriva min avundsjuka för din tillvaro! Försökte uppnå något liknande med att föreslå ett dussin luftrenare till kontoret. Blankt nej hemifrån :(
Kör luftrenare OH-Air. Vädrar ut efteråt o låter sedan maskinen jobba..ibland tillsammans med en liten fläkt för att få bättre cirkulation o rummet. Ofta räcker knappt ett dygn för att lukten ska vara borta. Är man flera som puffat kan det gå 1-2 dagar :)
 

JB_XII

Rolex
Kör luftrenare OH-Air. Vädrar ut efteråt o låter sedan maskinen jobba..ibland tillsammans med en liten fläkt för att få bättre cirkulation o rummet. Ofta räcker knappt ett dygn för att lukten ska vara borta. Är man flera som puffat kan det gå 1-2 dagar :)

Hemligheten är väl ett uterum egentligen.
Får bli ett senare projekt :)
 
Topp