• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

IMG_5044.jpeg

Såklart jag gjorde! Resehumidoren har ytterligare sju stycken i sig men det gäller att finna tillfällen...är här med familjen samt svärisar å svåger plus familj så 🤷🏻‍♂️

Såklart jag gjorde! Resehumidoren har ytterligare sju stycken i sig men det gäller att finna tillfällen...är här med familjen samt svärisar å svåger plus familj så 🤷🏻‍♂️
Ok så du gillar den?
Tolkade det som du hoppades på nåt annat när du skrev ”hopas det blir fler än denna”

Hade du skrivit hoppas det blir fler av denna så hade jag fattat det annorlunda 😁

Provat nåt nytt i ett par veckor: Toscanellos!
Billiga, italienska småcigarrer gjorda på Kentuckytobak, vilket är populärt för pipor. Bekanta aromer för mig som gått över mer till pipa senaste året. Denna smaksatt med choklad dessutom, inte riktigt lika god som vaniljvarianten som jag också testat. Förpackning för en hundring är helt okej, blir bra i vinter.
IMG_8139.jpeg

Bonus: Man får känna sig lite som Clintan, eftersom det var sånna han rökte i Den Gode, Den Onde, Den Fule.
sttlumti0uzd_hero.jpg

Provat nåt nytt i ett par veckor: Toscanellos!
Billiga, italienska småcigarrer gjorda på Kentuckytobak, vilket är populärt för pipor. Bekanta aromer för mig som gått över mer till pipa senaste året. Denna smaksatt med choklad dessutom, inte riktigt lika god som vaniljvarianten som jag också testat. Förpackning för en hundring är helt okej, blir bra i vinter.
IMG_8139.jpeg

Bonus: Man får känna sig lite som Clintan, eftersom det var sånna han rökte i Den Gode, Den Onde, Den Fule.
sttlumti0uzd_hero.jpg
De vanliga, original, de som Clintan rökte är faktiskt riktigt bra! Tack för påminnelsen, nu ska jag beställa ett par askar 👍🏻

Tillbaka
Topp