• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Win win att slippa köra och herfa istället :)
Superfina bilar Land Rover Disco! gissar ni har en 4? Det är den jag röstade på men frun vann striden med en Touareg

Yes sir, det är min väns bil. En annan som är student steker ju omkring i en Skoda Superb Kombi. Väldigt bekväm på landsväg men går inte dra stolen tillräckligt långt bak för att jag ska sitta bekvämt! Vart och hämtat finfina cigarrer nu, för dina för att skickas med post :)

Ben Bockbrännarbolmers

Yes sir, det är min väns bil. En annan som är student steker ju omkring i en Skoda Superb Kombi. Väldigt bekväm på landsväg men går inte dra stolen tillräckligt långt bak för att jag ska sitta bekvämt! Vart och hämtat finfina cigarrer nu, för dina för att skickas med post :)

Ben Bockbrännarbolmers

Faktum var att min röst låg på en Superb innan vi köpte förra A6:an. Gillade Skodas smarta lösningar samt det generösa benutrymme bak samt ett tilltalande pris ;) Men hur lång är du om du inte får plats fram? Jag mäter in på 196 och vill minnas jag fick plats :)

P. S packade precis upp din leverans. Ser fram emot att höra vad du plockade hem för godbitar idag :) Fick du mitt PM om humidor?

Faktum var att min röst låg på en Superb innan vi köpte förra A6:an. Gillade Skodas smarta lösningar samt det generösa benutrymme bak samt ett tilltalande pris ;) Men hur lång är du om du inte får plats fram? Jag mäter in på 196 och vill minnas jag fick plats :)

P. S packade precis upp din leverans. Ser fram emot att höra vad du plockade hem för godbitar idag :) Fick du mitt PM om humidor?

Aldrig har jag sett maken till benutrymme bak, enda som är lika rymlig var en förläng 7-serie/S-klass. Jag är 197 lång men i XXXL version.

Slänger upp en smycka, kanske känner du igen vad det är, missat ditt pm helt. Ska kolla på en gång.
a2y9u2a5.jpg

Ben Bockbrännarbolmers

Aldrig har jag sett maken till benutrymme bak, enda som är lika rymlig var en förläng 7-serie/S-klass. Jag är 197 lång men i XXXL version.

Slänger upp en smycka, kanske känner du igen vad det är, missat ditt pm helt. Ska kolla på en gång.
a2y9u2a5.jpg

Ben Bockbrännarbolmers
Är det magnum 50 så är folk avundsjuka på dig i sthlm:). Ryktet gjorde gällande att de var gelt slut i stan

Eller hur! Utrymmet för bene i baksätet är helt enormt, visst skulle det vara lyxigt om det var likadant fram:)

Äntligen semester!

Blir att fira med denna som start på semestern och en lpng tids njutning.

Noga levererat av BOTL, grymt bra som vanligt!

ydynyqu6.jpg

Detta är nörderi på högsta nivå, specialhumidor med 50 specialcigarrer, 200 gjorda till hela världen. Kostar ungefär som en 116610 :)

Ben Bockbrännarbolmers
Haha, gilldin stil varmt vännen! Det är nörderi som bäst! Du verkar ha en förstående fru eller ingick det en present tilll henne i dealen? :)

Hoppas man får se mer av humidoren!

Haha, gilldin stil varmt vännen! Det är nörderi som bäst! Du verkar ha en förstående fru eller ingick det en present tilll henne i dealen? :)

Hoppas man får se mer av humidoren!

Har en riktigt grym fru :) min ögonsten. Hon bryr sig inte om mina hobbys, tycker de är fina att ha framme bara.
Jag går aldrig på krogen eller så, allt man får över hamnar på sånt här.

Jag vill inte ta ur den ur stora skåpet för cigarrerna vilar men här är ett par fler bilder.
py4e4e8e.jpg

ebu5e7uj.jpg

padeze6a.jpg

Ben Bockbrännarbolmers

Dömma av bilderna så verkar det vara en otrolig kvalitet på snickeriet! STORT grattis! Väldigt fin och en fröjd för ögat.

Har en riktigt grym fru :) min ögonsten. Hon bryr sig inte om mina hobbys, tycker de är fina att ha framme bara.
Jag går aldrig på krogen eller så, allt man får över hamnar på sånt här.

Jag vill inte ta ur den ur stora skåpet för cigarrerna vilar men här är ett par fler bilder.
py4e4e8e.jpg

ebu5e7uj.jpg

padeze6a.jpg

Ben Bockbrännarbolmers
Hur länge fick du vänta på den? Humidoren alltså :)

Ok, bilden är så där men vad fanken. Semestern börjat och jag känner för pinne nr 2 bara för att jag får och kan :)
uha7y3am.jpg

Cigarrummets Brazil Corona. Ganska lågt ifrån en direkt smaksensation, men för drygt 15 spänn styck är den helt klart bra som bruksgarre.
IMG_20140712_195003.jpg

Cigarrummets Brazil Corona. Ganska lågt ifrån en direkt smaksensation, men för drygt 15 spänn styck är den helt klart bra som bruksgarre.
IMG_20140712_195003.jpg
För den pengen känns den som något man lätt kan pröva på vinst och förlust. Får köpa en nästa gång jag går förbi.

För den pengen känns den som något man lätt kan pröva på vinst och förlust. Får köpa en nästa gång jag går förbi.
Är osäker på om de säljs löst. Köpet själv lådor om 20 för sisådär 300 spänn.
Är du sugen på att prova en så skicka PM så överlämnar jag en F2F.

Tillbaka
Topp