...en stund för mig själv med en plantation![]()
Guantanamera, köp inte. Det täcker inte vardagsbehoven ens. Men vad gör man inte för att försöka ta ner förväntningarna inför nästa helg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...en stund för mig själv med en plantation![]()
Haha, men tänk hur ännu bättre nästa helg blir då.![]()
Kommer bli episkt! Det är dock svårslaget att sitta ute vid 22 och njuta av naturen samtidigt som man njuter av cigarr och rom. Jag lägger in en minnesbild av detta, så tar jag fram den i december.
![]()
Märk väl att Guantanameran inte kommer från mig. Den där cigarren utan gördel är en Hoyo De Monterrey Des dieux från en 50can (låda med 50 cigarrer) från 2003. Det är bland den cigarr jag rökt mest av (just den cigarr, 50 cab och från 2003) och bland det godaste jag vet.
Eftersom ni kanske inte vet det så är oftast cigarrer i 50cab ogördlade så det är inte jag som dragit bort gördel och detta har Habanos "åtgärdat" på senare år vilket är jävligt synd. Det är en helt annan charm med en 50 cab.
Jag hoppas du gillar den lika mycket som jag gör. Fantastisk resa.
Kolla post #559![]()
Utan någon som helst tyngd bakom mitt svar så vill jag ändå påstå att det kvittar vad du väljer.Den listan är sparad, problemet är att jag måste välja en eller två av dom![]()
Men såhär ska de ju inte va..
![]()
Ett tips är att inte halshugga cigarren som du har gjort där, då rullar den upp sig. Du bör inte gå ner längre än halvvägs genom capan!
Ben Bockbrännarbolmers
Tack för tipset Ben!
Skit i att komma till Stockholm. Ben, jag kommer till Gävle, ni har det varmare, solen skiner och glasen är fulla. Bara win win win32,8 grader i solen, ätit gott och en cigarr för inleda kvällen. HDM DU PRINCE 2002.....fan jag går igenom dessa cabbar för snabbt. Älskar cedersyrligheten i dessa. Romlikör och kaffe till.
![]()
Ben Bockbrännarbolmers
Vad är det för askfat du har?Just nu på balkongen
![]()
Petit Edmundo.
En limiterad Macanudo jag fick med mig från Big Smoke Copenhagen.Vad är det för askfat du har?
Väl unnat med semester! VälkommenSemestern börjar idag! Så otroligt gott!
Firar med en monte no.4
![]()
Skit i att komma till Stockholm. Ben, jag kommer till Gävle, ni har det varmare, solen skiner och glasen är fulla. Bara win win win![]()
Taget! Allt i skrift är bindande eller hur?Välkommen upp!!
Ben Bockbrännarbolmers
Tack så hjärtligt! Får nog säga att jag gillar No.5 bättre, fast då har jag ju inte testat en lagrad No.4 heller..Sundström...vad ska man säga, härlig bild, snygg lampa, grym klocka, god drink och favortmarcan levererar med en No.4....ha en riktigt bra kväll nu.
Tack tack! Avslutade med ett riktigt grispass på jobbet så nu känns det extra skönt!Väl unnat med semester! Välkommen![]()
Om du blev klar på en måndag så känns det som en dag du behövde då fredagen förmodligen inte räckte till gissar jag.Tack så hjärtligt! Får nog säga att jag gillar No.5 bättre, fast då har jag ju inte testat en lagrad No.4 heller..![]()
Tack tack! Avslutade med ett riktigt grispass på jobbet så nu känns det extra skönt!