• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

...en stund för mig själv med en plantation
ImageUploadedByTapatalk1405884974.759477.jpg

Guantanamera, köp inte. Det täcker inte vardagsbehoven ens. Men vad gör man inte för att försöka ta ner förväntningarna inför nästa helg. ;)

Märk väl att Guantanameran inte kommer från mig :) . Den där cigarren utan gördel är en Hoyo De Monterrey Des dieux från en 50can (låda med 50 cigarrer) från 2003. Det är bland den cigarr jag rökt mest av (just den cigarr, 50 cab och från 2003) och bland det godaste jag vet.

Eftersom ni kanske inte vet det så är oftast cigarrer i 50cab ogördlade så det är inte jag som dragit bort gördel och detta har Habanos "åtgärdat" på senare år vilket är jävligt synd. Det är en helt annan charm med en 50 cab.

Jag hoppas du gillar den lika mycket som jag gör. Fantastisk resa.

Märk väl att Guantanameran inte kommer från mig :) . Den där cigarren utan gördel är en Hoyo De Monterrey Des dieux från en 50can (låda med 50 cigarrer) från 2003. Det är bland den cigarr jag rökt mest av (just den cigarr, 50 cab och från 2003) och bland det godaste jag vet.

Eftersom ni kanske inte vet det så är oftast cigarrer i 50cab ogördlade så det är inte jag som dragit bort gördel och detta har Habanos "åtgärdat" på senare år vilket är jävligt synd. Det är en helt annan charm med en 50 cab.

Jag hoppas du gillar den lika mycket som jag gör. Fantastisk resa.

Givetvis skulle jag ha varit tydlig med att du BOTL inte har gett mig Guantanameran, den röker jag bara för att sänka mina förväntningar. Jag ser verkligen fram emot att röka de båda du försett mig med!

Dags att stiga på tåget...

Vad ska jag köpa när jag nu ska iväg och köpa en eller två cigarrer imorgon? Har rökt ett antal "fina" men minns inte vad då det varit på fyllan samt utan fokus.

En liten, liten Trinidad. Jag vet tyvärr inget om den men den klipps som en cigarr och är ingen cigarill.

image.jpg

32,8 grader i solen, ätit gott och en cigarr för inleda kvällen. HDM DU PRINCE 2002.....fan jag går igenom dessa cabbar för snabbt. Älskar cedersyrligheten i dessa. Romlikör och kaffe till.

evuna9et.jpg

Ben Bockbrännarbolmers

32,8 grader i solen, ätit gott och en cigarr för inleda kvällen. HDM DU PRINCE 2002.....fan jag går igenom dessa cabbar för snabbt. Älskar cedersyrligheten i dessa. Romlikör och kaffe till.

evuna9et.jpg

Ben Bockbrännarbolmers
Skit i att komma till Stockholm. Ben, jag kommer till Gävle, ni har det varmare, solen skiner och glasen är fulla. Bara win win win :)

Någon av er livsnjutare som har en fin tom trälåda till övers? Skulle vart skoj att göra en klockprylslåda av:)

Tack så hjärtligt! Får nog säga att jag gillar No.5 bättre, fast då har jag ju inte testat en lagrad No.4 heller.. ;)

Tack tack! Avslutade med ett riktigt grispass på jobbet så nu känns det extra skönt!
Om du blev klar på en måndag så känns det som en dag du behövde då fredagen förmodligen inte räckte till gissar jag.

Väl unnat än en gång!

Tillbaka
Topp