• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Samma gamla Marlboro...
image.jpg

Gillar din sea gull, ser jäkligt stilren ut.

asydahuq.jpg

Sommaren är inte över!

Precis badat, fått lite solmogna svartavinbär från landet med vispgrädde till efterrätt och nu en smekning för själen - en Juan Lopez.

Som bonus är det inte jobb imorgon heller[emoji41]

Samma här, första hela semesterveckan börjar imorgon... :)

Gästerna har gått hem och fru och dotter har somnat. Då blev det lite enkel egentid med en AVO XO Presto, i skenet från partybelysningen...

DSC_0002.JPG

Smaken var det inget fel på. Upplevde den som mild, mjuk och krämig. Men det som företag lite av upplevelsen var att den var väldigt trögrökt, fick ta i för kung och fosterland vilket jag inte behövt göra på de andra.

BOTL, har du något tips på om man kan göra något åt det?

Släng cigarren, en felkonstruerad cigarr smakar inte bra. Det är svårt att göra så mycket åt det!

image.jpg

Ingen aning om vad jag röker, "cortez" stod det. Helt ok! Budget cigarill modell större och klocka! Blir fett med skumpa, cigarr och poker ikväll

Läste på nån bild (5-6bilder högre upp i tråden) "RÖKARE DÖR I FÖRTID" :)
jag har sluta röka 2006... hållit mig i från skiten helt sen dess. :)

Men jag har undrat hela tiden:
- Kan man dö i förtid? - Man dör väl när man dör?! Eller?

Lite nytt inhandlat från BOTL's "budget lista":

Romeo Y Julieta Petit Churchill (dock ej från BOTLs lista, ville ha en H Upman Half Corona men dom var slut), HDM Petit robusto, Ramon Allones SCC, Cohiba Siglo 1 och en Montecristo no. 5

IMAG6127.jpg

RA SCC och Montecristo har jag rökt förrut och gillade dessa men dom 3 andra blir nya bekantskaper.

Tillbaka
Topp