Tommytvigg
Basic
Någon som vet om det finns något cafe/Restaurang i stockholm där man kan avnjuta en god cigarr?
Eller är det rökförbud överallt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som vet om det finns något cafe/Restaurang i stockholm där man kan avnjuta en god cigarr?
Nån som varit på Tweed å kan bekräfta/dementera denna rökmöjligheten?
Inte illa pinkat.Cigarrer är alltid roligt och gott.
Detta är min humidor
![]()
Genom åren har jag dock lagt fokus på pipa i större utsträckning.
![]()
Galet!!!!Montecristo No.4 lagrad i 20 år, Zacapa 23 och min favoritefterrätt.
![]()
Montecristo No.4 lagrad i 20 år, Zacapa 23 och min favoritefterrätt.
Finns en bra cigarrbutik på Stureplan bredvid 7eleven i samma långa som T-banan och TGI fridaysGod kväll herrar!
Ska upp och besöka huvudstaden i helgen och kommer ha lördag eftermiddag för mig själv. Damen ska på kurs.
Var kan man söka sig om man vill kika på lite cigarrer och kanske till och med avnjuta en i lugn och ro?
Finns en bra cigarrbutik på Stureplan bredvid 7eleven i samma långa som T-banan och TGI fridays
+1!Det ända rätta är Framcigarr, något som vår kära expert Bolt med all säkerhet också skulle påstå.
http://www.framcigarr.se/
Det ända rätta är Framcigarr, något som vår kära expert Bolt med all säkerhet också skulle påstå.
http://www.framcigarr.se/
God kväll herrar!
Ska upp och besöka huvudstaden i helgen och kommer ha lördag eftermiddag för mig själv. Damen ska på kurs.
Var kan man söka sig om man vill kika på lite cigarrer och kanske till och med avnjuta en i lugn och ro?
Hade verkligen ingen aning om att man lagrar cigarrer i flera flera år. Poängen med humidor förstår jag givetvis men att vi talar om 5-10-15-20 år hade jag aldrig trott... Kul![]()
Wow, häftigt!!
Kan man ens sätta ett värde på en sådan upptäckt? Vad skulle man kunna sälja en sådan för?