Haha !

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben

Vad är ni ute efter (för natten då)?Tillbaka på casan och planerar inför natten med en HU Magnum 46
![]()
Haha ja du skulle svarat tidigare så hade du fått tips.Middag och fest. Vilken jävla kväll alltså!!
Haha ja du skulle svarat tidigare så hade du fått tips.
Får inte riktigt upp fuktigheten i nya humidoren, trots att jag har följt instruktionerna och fyllt den med Beads.
Ligger runt 65 sedan ett par dagar tillbaka.
Tror ni det kommer justera in sig efter en tid, eller måste jag göra något åt det?
Typ fukta invändigt igen?
Får inte riktigt upp fuktigheten i nya humidoren, trots att jag har följt instruktionerna och fyllt den med Beads.
Ligger runt 65 sedan ett par dagar tillbaka.
Tror ni det kommer justera in sig efter en tid, eller måste jag göra något åt det?
Typ fukta invändigt igen?
Aha, kanske därför jag upplevt att det är på tok för surt på sistone. Har ju legat på 70% konstant i plastidoren..65 är inga problem alls, jag håller mig där, rekommenderar jag i alla fall. över 67 blir för fuktigt och stickig i smaken.
Nope, kör med svarta tubes..Du har inte köpt 65% beads då?
Aha, kanske därför jag upplevt att det är på tok för surt på sistone. Har ju legat på 70% konstant i plastidoren..
Nope, kör med svarta tubes..![]()
65 är inga problem alls, jag håller mig där, rekommenderar jag i alla fall. över 67 blir för fuktigt och stickig i smaken.
En Por Larranaga på balkongen i fjällstugan.
Life is good...
![]()
Vilka fjäll?
Är i Kläppen m familjen över påskhelgen.
Hyrd stuga, alltså...