• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

PL Sobrasalientes, fyfan jag gillar denna cigarr. Sockerkaka och karamelliserad råsocker

ee5b4327c6ba482b657e256e82493688.jpg

(Viftar argt med fingret) det ska vara havana i mojito !!
Nej det håller jag faktiskt inte med om. Testade nästan alla olika Havana Club i mojitos på Kuba men tycker fortfarande att de var godast med Matusalem i. Dock köpte jag med mig en Selecion de Maestros som är riktigt fin tillsammans med en cigarr!

Nej det håller jag faktiskt inte med om. Testade nästan alla olika Havana Club i mojitos på Kuba men tycker fortfarande att de var godast med Matusalem i. Dock köpte jag med mig en Selecion de Maestros som är riktigt fin tillsammans med en cigarr!

Egentligen borde du inte ens få skriva förrän den där du vet inlägget som skulle komma för ett år den ;)

Ifall någon är sugen att mötas upp på herf kommer jag till Sthlm 19:e och blir där två dagar. Har inget planerat på dagarna så har någon lust att luncha och herfa så vore det väldigt skoj. Blir såklart ett besök hos Rob E.

Ifall någon är sugen att mötas upp på herf kommer jag till Sthlm 19:e och blir där två dagar. Har inget planerat på dagarna så har någon lust att luncha och herfa så vore det väldigt skoj. Blir såklart ett besök hos Rob E.
Ärligt??! Du väljer 19-21/5??! Typiskt att jag inte är i stan då...

Tillbaka
Topp