Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Avnjöts efter en god middag lagom till fotbollen

Snopparen köptes i Belgien för något år sedan, no-name på den.Skitsnygg snoppare, varifrån? Men, bensintändare?!![]()
Snopparen köptes i Belgien för något år sedan, no-name på den.
Det är en zippo stormständare, ingen bensin på mina cigarrer [emoji4]
Matusalem tycker jag är riktigt god rom! Den vita som bas i Mojito är grymt!![]()
Bjuder farsan på en ciggarkväll
Matusalem tycker jag är riktigt god rom! Den vita som bas i Mojito är grymt!
Mycket bra! Tack för rekommendationen!Vad tycker ni om cigarrerna?
Nej det håller jag faktiskt inte med om. Testade nästan alla olika Havana Club i mojitos på Kuba men tycker fortfarande att de var godast med Matusalem i. Dock köpte jag med mig en Selecion de Maestros som är riktigt fin tillsammans med en cigarr!(Viftar argt med fingret) det ska vara havana i mojito !!
Nej det håller jag faktiskt inte med om. Testade nästan alla olika Havana Club i mojitos på Kuba men tycker fortfarande att de var godast med Matusalem i. Dock köpte jag med mig en Selecion de Maestros som är riktigt fin tillsammans med en cigarr!
Mycket bra! Tack för rekommendationen!
Jag vetEgentligen borde du inte ens få skriva förrän den där du vet inlägget som skulle komma för ett år den![]()

Ärligt??! Du väljer 19-21/5??! Typiskt att jag inte är i stan då...Ifall någon är sugen att mötas upp på herf kommer jag till Sthlm 19:e och blir där två dagar. Har inget planerat på dagarna så har någon lust att luncha och herfa så vore det väldigt skoj. Blir såklart ett besök hos Rob E.
Lät ju inte alls trist.Är i New Orleans och herfar då, annars hade det varit trevligt!
(Kan rekommendera Tweed i gamla stan. De har en innergård där man uppmuntras röka http://www.tweedbar.se/ )
Ärligt??! Du väljer 19-21/5??! Typiskt att jag inte är i stan då...
Jag hör bara ursäkter, jämntHinner inte skriva..hinner inte herfa
![]()
Ifall någon är sugen att mötas upp på herf kommer jag till Sthlm 19:e och blir där två dagar. Har inget planerat på dagarna så har någon lust att luncha och herfa så vore det väldigt skoj. Blir såklart ett besök hos Rob E.