Jag har stuga utanför Katrineholm!
Å jag har en utanför Nyköping å skulle tycka det vore skitkul med en sådan tillställning! Tror dock inte frun skulle uppskatta 6-8 man som rökte cigarr inomhus...

Men Katrineholm funkar oxå förstås!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har stuga utanför Katrineholm!
Har du stuga eller har hon?Å jag har en utanför Nyköping å skulle tycka det vore skitkul med en sådan tillställning! Tror dock inte frun skulle uppskatta 6-8 man som rökte cigarr inomhus..
Jag kan säga att jag inte tycker mygg är ett problem när man röker. Jag hatar dem jävlarna och ser ofta till att ha med en garre när jag fiskar då både mygg och knott skyr röken som pesten.Rimligen bör vi ha sådant väder att vi kan röka utomhus därav en Sommarherf. Enda hindret är om man vet att det finns massor med mygg vilket gör det mindre trevligt. Finns det något att sova på vore det kul, är varken kunnig eller sugen på tälta. Me en jävel på bädda med egna sängkläder![]()
Har du stuga eller har hon?![]()
Jag förstår henne, i fredags drog jag av en liiten garre i min lägenhet, liggandes i soffan vaa, första och högst troligt sista gången.
Rimligen bör vi ha sådant väder att vi kan röka utomhus därav en Sommarherf. Enda hindret är om man vet att det finns massor med mygg vilket gör det mindre trevligt. Finns det något att sova på vore det kul, är varken kunnig eller sugen på tälta. Me en jävel på bädda med egna sängkläder![]()
Någon här som beställt från topcubans.com ?
Hittade lite intressanta grejer där och efter en snabb googling så verkar sidan ok men alltid betryggande om någon annan handlat innan man drar iväg massa pengar.
Kan du möjlighet skriva ut ett par datum som passar och så tar vi det tiden. Christian kan väl göra detsamma så kör vi när det funkar bäst.Tälta är inte ett alternativ...
Gott om sängplatser finnes!
Ok, trist. Såg att de hade Siglo VI tubos från 2009. Har sån jävla lust på lite lagrade 6or...Stay away!!
Ok, trist. Såg att de hade Siglo VI tubos från 2009. Har sån jävla lust på lite lagrade 6or...
Du är en hjälte om du hittar några!Jag kan kolla runt lite och återkomma!!
Rökte eb sån för ett tag sen, helt ok för att vara en icke KubanareCAO BRAZILIA anazon var det första jag rökte.
Alltså denna som jag rökte igår är riktigt god men Kuba är alltod KubaRökte eb sån för ett tag sen, helt ok för att vara en icke Kubanare
Då får du här!Ös på med bilder nu! Behöver motivation på jobbet!
Efter 230 mil i en XC60 innehållande 4 vuxna och en 7-åring fick jag äntligen tända min Partagas Shorts, men förstörde den tyvärr lite vid snopningen. Övning ger färdighet. Hälsningar från Vieussan i södra Frankrike.![]()
Ja minst sagtVafalls. Du har decapiterat cigarren.
Verkar som du kanske klippt den väldigt långt in och fått täckbladet att släppa. Lägg giljotinen helt flat på bordet och ställ cigarren med huvudet nedåt i hålet och klipp sen. Då klipper du bara de få milimetrarna mellan bordsskivan och knivarna i giljotinen om du förstår vad jag menar.Ja minst sagt. Satt och kollade Youtube klipp på hur man skulle klippa, gick sådär. Men som sagt, övning ger färdighet.