Antony4859
Basic
Tyckte det i början med! Men ju mer jag har den på mig desto mer gillar jag att länkarna flyttar all fokus blir på den otroliga tavlan 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smaken är uppenbarligen som baken, jag tycker gummit fullkomligt skändar den grymt fina klockanTestar att köra gummi med böjda ändar på AQ4100-57A
![]()
Jag tycker det ser ut som att det är gjort för klockan
![]()
En baksida av gummiband är att låsen alltid tenderar att bygga mycket
![]()
Men visst blir det ”sportigt”?![]()
Haha, jag smaken är som bakenSmaken är uppenbarligen som baken, jag tycker gummit fullkomligt skändar den grymt fina klockan![]()
Den där är så snyggDen här får alldeles för lite tid. Perlon eller gummi kanske?
100%Den där är så snyggDet är synd att Citizen inte erbjuder länkar i guld eller 2-t till The Citizen modellerna…
Ajajaj, inte plantera ideer i mitt Citizen huvud100%
Funderat på att byta ut den bara för att kunna ha en med länk.
Den här är väl inga nyheter för er.
Men för mig började det rycka lite i baguetten när jag såg och läste.
![]()
Citizen Puts Japanese Craftsmanship on Full Display with One of Its Finest Watches to Date
To celebrate the 30th anniversary of its Eco-Drive technology, the brand goes all-in on a timepiece that exemplifies its cultural heritage.www.gearpatrol.com
Jag gillar även ytbehandlingen av boetten, lite lyxigt elakt liksomBlått och grått och L.E. är mumma.
Grattis och välkommen till MedborgarskapetJapp, riktigt trevlig!
![]()
Väldigt fin den där. Vad är det fö ref?Japp, riktigt trevlig!
![]()
Kan det vara aq4091-56L?Väldigt fin den där. Vad är det fö ref?
Ser väldigt lik ut iaf.Kan det vara aq4091-56L?
Hajar, det är lite lurigt med dessa The CitizenSer väldigt lik ut iaf.
Jag började kika på Citizen för ca ett halvår sedan och märker hur jag sakta dras ner i de här träsket med![]()
Stämmer bra!Kan det vara aq4091-56L?
Bara att sjunka djupt! Otroligt trevlig klocka.Ser väldigt lik ut iaf.
Jag började kika på Citizen för ca ett halvår sedan och märker hur jag sakta dras ner i de här träsket med![]()
He, he. Va skönt att den håller minst ett dygnFortfarande lika nöjd
![]()