Jag har tänkt sälja min. Vet du vad han tar för sina?"Min" urmakare visade två liknande klockor som han hade liggande. Det var två olika modeller men båda från början av 70-talet. Jag tror att de var oanvända.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har tänkt sälja min. Vet du vad han tar för sina?"Min" urmakare visade två liknande klockor som han hade liggande. Det var två olika modeller men båda från början av 70-talet. Jag tror att de var oanvända.
If this is a keeper for you order spare parts while you can. I talked to Saurum (Citizen Finland) and they said that slare parts will not be made for vintage watches from January next year..
Tyvärr så har jag ingen aning. Eftersom jag inte var spekulant på en så ville jag inte börja prata pris utan fick titta på dem bara vilket var kul i sig själv.Jag har tänkt sälja min. Vet du vad han tar för sina?
Jag förstår Slänger kanske ut min på tradera så får jag se vart den tar vägen. Är inte uppe i nivå här än för att sälja här.Tyvärr så har jag ingen aning. Eftersom jag inte var spekulant på en så ville jag inte börja prata pris utan fick titta på dem bara vilket var kul i sig själv.
Dom på bild nr 2 är ju
Jag håller med, riktigt coola.Dom på bild nr 2 är ju
Drog iväg ett mail, så inväntar svar. Om det passar och länken går att köpas separat blir det utan tvivel att klicka hem en.
Personligen är jag inget mega-fan av Fugu, tycker de vanliga modellerna är snyggare. Kronans mönster ser dock riktigt gött ut.
Grymt! Tack för att du delar med dig av tipset!Uppdatering på detta. Går tydligen att beställa separat länk från Heimdallr för $39 + frakt. Om den passar bör det vara bästa OEM och AM alternativet till NY0040.
Helvete vilken klocka.....Caliber 0200 i fler utföranden
NC0200-81L
NC0200-06A limiterad till 55 ex och ännu dyrare
Dom är kul, som jag sa i en annan tråd, jag tror att 80tals designen blir nästa trendDe här är asbra.
Helt min smak.
Bör väl bli så. 70-talet borde tillverkarna vara klara med snart.Dom är kul, som jag sa i en annan tråd, jag tror att 80tals designen blir nästa trend
Är det någon som fått till en schysst am länk på Promaster ny0040? Såg här tidigare att det fanns hopp om en länk från Heimdallr men tänkte mer något mer lokalt anskaffat?
Ah, tack för svar. Var rädd för det. Funderar på att beställa hem en Tid&Ting och massera lite. Helt hundra på att någon bild på en sådan kombo som vara acceptabel passerat min näthinna. För söka lite till!Om man inte har något emot raka end links ska det nog inte vara så svårt att hitta nåt trevligt, men annars nej tyvärr.
Ah, tack för svar. Var rädd för det. Funderar på att beställa hem en Tid&Ting och massera lite. Helt hundra på att någon bild på en sådan kombo som vara acceptabel passerat min näthinna. För söka lite till!