My pleasureThanks for the info.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
My pleasureThanks for the info.
I agree !En av de mest underskattade vintagedykarna!
If this is a keeper for you order spare parts while you can. I talked to Saurum (Citizen Finland) and they said that slare parts will not be made for vintage watches from January next year..En av de mest underskattade vintagedykarna!
Ser ut som perfekt timing dÀr. En av fördelarna med gmt klocka - alltid beer o'clock nÄgonstans!Inte för tidigt?
Storlek, ref?MorgonrockshÀng med Citizen.
TÀnkte köpa suppaadaptrar men originalbandet Àr galet bra.
Stoor, bezel 45 mm men med djupmÀtaren Àr boetten snudd pÄ 55.Storlek, ref?
Oj ja en bjÀsse dÄ med andra ord. Grym design. Man fÄr hoppas pÄ grövre handleder nÀsta liv hahaStoor, bezel 45 mm men med djupmÀtaren Àr boetten snudd pÄ 55.
Ca 18 tjock. BÀrs ÀndÄ lite mindre Àn mÄtten antyder och Àr mycket bekvÀm.
SkjortÀrmen fÄr man dock kavla upp.
BN-2029-E1 Àr ref
MorgonrockshÀng med Citizen.
TÀnkte köpa suppaadaptrar men originalbandet Àr galet bra.
Ja men bara pÄ insidan.HÀrligt fet. Glaset verkar vara vÀl behandlat mot reflektioner?
Min jakt pÄ en bÀttre lÀnk för 0040 tycktes vara över. Men sÄ snubblade jag över detta. Undrar om lÀnken skulle passa pÄ en riktig Promaster ocksÄ?
Heimdallr Promaster Fugu Diver Watch Men
Buy heimdallr watch uk, heimdallr sharkey watches, heimdallr automatic dive watch with coupon. See heimdallr watch review on heimdallr official watch store. DHL express for all orders, about 3-5 days to your door. PROMASTER FUGU HOMAGE SHARKEY, full luminous watch.www.heimdallrr.com
Drog ivÀg ett mail, sÄ invÀntar svar. Om det passar och lÀnken gÄr att köpas separat blir det utan tvivel att klicka hem en.Kanske, mejla och frÄga. Jag gillar denna homage, fugu Àr för egen del lite dyra ÀndÄ och tycker heimdallr har bÀttre visare (de Àr lÀngre)
Min nyfikenhet och önskan om att testa nÄgot nytt gjorde att jag köpte NY0040. RÀtt cool klocka! Byta till nato var det första jag gjorde
Har en Parawater som jag behöver nytt insert till, förslag?En av de mest underskattade vintagedykarna!
Hojta till nÀr den Àr till salu
Finns eftermarknads pÄ eBay vill jag minnas.Har en Parawater som jag behöver nytt insert till, förslag?
Utloggad fem minuter sÄ dyker en sÄdan gammal goding upp i nytt ljus! Blev ruggigt sugen pÄ den nu...kanonlÀckra bilder!-Visst, fortfarande mycket ny, men jag trivs bra med denna. Bra storlek och strapmonster!
Hur hÄller den tiden?-Visst, fortfarande mycket ny, men jag trivs bra med denna. Bra storlek och strapmonster!
Utloggad fem minuter sÄ dyker en sÄdan gammal goding upp i nytt ljus! Blev ruggigt sugen pÄ den nu...kanonlÀckra bilder!
Hur hÄller den tiden?
"Min" urmakare visade tvÄ liknande klockor som han hade liggande. Det var tvÄ olika modeller men bÄda frÄn början av 70-talet. Jag tror att de var oanvÀnda.Min enda Citizen, BLS 8100 Chronograph frÄn 73