• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Scaramanga

Patek
2-Faktor
En av de mest underskattade vintagedykarna!

E516946B-BF53-4A52-9FD5-9B5B5E188855.jpeg
 

edlundd

Cartier
Min jakt pÄ en bÀttre lÀnk för 0040 tycktes vara över. Men sÄ snubblade jag över detta. Undrar om lÀnken skulle passa pÄ en riktig Promaster ocksÄ?

 

edlundd

Cartier
Stoor, bezel 45 mm men med djupmÀtaren Àr boetten snudd pÄ 55.
Ca 18 tjock. BÀrs ÀndÄ lite mindre Àn mÄtten antyder och Àr mycket bekvÀm.
SkjortÀrmen fÄr man dock kavla upp.
BN-2029-E1 Àr ref
Oj ja en bjÀsse dÄ med andra ord. Grym design. Man fÄr hoppas pÄ grövre handleder nÀsta liv haha
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Min jakt pÄ en bÀttre lÀnk för 0040 tycktes vara över. Men sÄ snubblade jag över detta. Undrar om lÀnken skulle passa pÄ en riktig Promaster ocksÄ?


Kanske, mejla och frĂ„ga. Jag gillar denna homage, fugu Ă€r för egen del lite dyra Ă€ndĂ„ och tycker heimdallr har bĂ€ttre visare (de Ă€r lĂ€ngre) đŸ€“
 

edlundd

Cartier
Kanske, mejla och frĂ„ga. Jag gillar denna homage, fugu Ă€r för egen del lite dyra Ă€ndĂ„ och tycker heimdallr har bĂ€ttre visare (de Ă€r lĂ€ngre) đŸ€“
Drog ivÀg ett mail, sÄ invÀntar svar. Om det passar och lÀnken gÄr att köpas separat blir det utan tvivel att klicka hem en.

Personligen Àr jag inget mega-fan av Fugu, tycker de vanliga modellerna Àr snyggare. Kronans mönster ser dock riktigt gött ut.
 

Lauda

Patek
2-Faktor
Utloggad fem minuter sÄ dyker en sÄdan gammal goding upp i nytt ljus! Blev ruggigt sugen pÄ den nu...kanonlÀckra bilder!
Hur hÄller den tiden?

-Tack sÄ mycket! En cool klocka i bra storlek. FörstÄr inte varför jag inte skaffat en Promaster tidigare...

Den kom hem i tisdags och sedan dess har jag inte behövt stÀlla tiden pÄ den. SÄ den hÄller tiden vÀldigt bra kÀnns det som.
 
Topp