D
Deleted member 35205
Guest
Den fast utan shroud hade varit drömmen i min mening. Som en remake pÄ Citizen Prime i titan.Japp, supertitanium med duratect behandling ska det vara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den fast utan shroud hade varit drömmen i min mening. Som en remake pÄ Citizen Prime i titan.Japp, supertitanium med duratect behandling ska det vara
Kan inte lÄta bli att frÄga, men sÄg att du vill göra dig av med den, Àr det nÄt nytt som ska in?God morgon föressten..1/7-21..
Riktigt snygg..grymt att den Àr i titan..funderar pÄ den gröna..DÄ var denna klumpen bestÀlld frÄn Sakurawatches! Blir nog en perfekt sol och badklocka! Hoppas pÄ lika snabb leverans igen
Cool! Vad fÄr man ge för en sÄn?DÄ var denna klumpen bestÀlld frÄn Sakurawatches! Blir nog en perfekt sol och badklocka! Hoppas pÄ lika snabb leverans igen
Riktigt fet! Blir nÀstan sugen pÄ alla 3Riktigt snygg..grymt att den Àr i titan..funderar pÄ den gröna..
LÀr landa pÄ ca 4,7-4,8 med tull och momsCool! Vad fÄr man ge för en sÄn?
Skulle gissa att den Àr lite som en Seiko Tuna, alltsÄ att den upplevs mindre Àn siffrorna sÀger. Men sÄklart svÄrt att veta.Som sagt sugen pÄ den gröna ele vanliga, men rÀdd att dom bÀrs för stort. 45.8mm breda och 14.3mm tjocka. Ok dom Àr i titan, sÄ extremt lÀtta. SÄ "storhets kÀnslan" kanske blir mindre. Vad tror ni? Ser den stor ut pÄ dykaren?
Hahaha skrev precis pm till @phille87 ang att han fÄr lÀgga upp bilder pÄ den nÀr den kommer.. undrar vad det Àr för lug 2 lug mÄtt?Skulle gissa att den Àr lite som en Seiko Tuna, alltsÄ att den upplevs mindre Àn siffrorna sÀger. Men sÄklart svÄrt att veta.
Sen Àr frÄgan om det spelar nÄgon roll att den Àr lite stor? Den dÀr klockan Àr sÄ extrem pÄ alla sÀtt att den kommer sticka ut i alla fall
Blir lite sugen pÄ en sjÀlv men vÀntar nog pÄ att @phille87 fÄtt sin och lagt upp lite bilder pÄ den innan jag gör nÄgra förhastade beslut
Det undrar jag med. Fick inget bra svar av en snabb googling.Hahaha skrev precis pm till @phille87 ang att han fÄr lÀgga upp bilder pÄ den nÀr den kommer.. undrar vad det Àr för lug 2 lug mÄtt?
Jag har haft tvÄ blÄ och tvÄ svarta. Köpt en ny varje gÄng jag sÄlt. Nu var det dock dags för en grön.
Ja, de anpassar sig inte efter nördarna iallafall. à andra sidan tar de rejÀlt betalt sÄ jag slipper hellre.Snygg! Synd att det Àr mÄnga modeller av Citizen som Ur & Penn inte har i sitt sortiment.
En best! Hur stor Àr den?Paketöppning i bilen i vanlig ordning!
Nu var den hÀr: BN0220-16e!
Första intrycket Àr, FAN VAD COOL!
Sjukt tooligt kÀnsla pÄ shrouden, och superlÀtt Àr den sÄklart, i titan.
Gummibandet Àr mjukare, inte kika styvt som jp2000.
45,8 och 14,3 tjockEn best! Hur stor Àr den?
Skulle sÀga typiskt Citizen. Tycker alltid deras dykare bÀrs litet45,8 och 14,3 tjock
men kÀnns lika slim som en 12mm. MÀrkligt!
Mycket bra!Paketöppning i bilen i vanlig ordning!
Nu var den hÀr: BN0220-16e!
Första intrycket Àr, FAN VAD COOL!
Sjukt toolig kÀnsla pÄ shrouden, och superlÀtt Àr den sÄklart, i titan.
Gummibandet Àr mjukare, inte kika styvt som jp2000.