Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow! Om dessa är runt 40mm kmr en panda med orangea visare att införskaffas asap! Har du någon länk där man kan hitta mer information om dessa?Nya Citizen bullhead kommer snart..
Nope tyvärr inte, såg bara denna bild på nätet..Wow! Om dessa är runt 40mm kmr en panda med orangea visare att införskaffas asap! Har du någon länk där man kan hitta mer information om dessa?
Så nu har jag hittat info. Dom kommer bara släppas i 5 butiker (alla säkert i Japan). 1. Journal standard, 2. Beams, 3. Beauty and youth, 4. On- time move och 5. Red monkey. Alla butiker säljer olika modeller. Dom är 38mm breda. Kommer lista ca 2247kr plus tull och moms.Wow! Om dessa är runt 40mm kmr en panda med orangea visare att införskaffas asap! Har du någon länk där man kan hitta mer information om dessa?
Så nu har jag hittat info. Dom kommer bara släppas i 5 butiker (alla säkert i Japan). 1. Journal standard, 2. Beams, 3. Beauty and youth, 4. On- time move och 5. Red monkey. Alla butiker säljer olika modeller. Dom är 38mm breda. Kommer lista ca 2247kr plus tull och moms.
Här ser du lite info..
STORTシチズン シチズンコレクション レコードレーベル ツノクロノ
シチズン チャレンジタイマーは、1973年に発売され“ツノクロノ”の愛称で親しまれてきたモデル。ついに復活を遂げた。www.hodinkee.jp
Stort tack för infon!Så nu har jag hittat info. Dom kommer bara släppas i 5 butiker (alla säkert i Japan). 1. Journal standard, 2. Beams, 3. Beauty and youth, 4. On- time move och 5. Red monkey. Alla butiker säljer olika modeller. Dom är 38mm breda. Kommer lista ca 2247kr plus tull och moms.
Här ser du lite info..
シチズン シチズンコレクション レコードレーベル ツノクロノ
シチズン チャレンジタイマーは、1973年に発売され“ツノクロノ”の愛称で親しまれてきたモデル。ついに復活を遂げた。www.hodinkee.jp
Såg att dessa går och förbeställa nu på "Japan-select". Släpps I Okt. Pris: 295$ plus tull o moms.. (Legit sida själv köpt där)..Stort tack för infon!
Coola! Blir det en beställning? Vilken av dem?Såg att dessa går och förbeställa nu på "Japan-select". Släpps I Okt. Pris: 295$ plus tull o moms.. (Legit sida själv köpt där)..
Inte för min del..köpstopp..Coola! Blir det en beställning? Vilken av dem?
Samma härInte för min del..köpstopp..
Länk?Såg att dessa går och förbeställa nu på "Japan-select". Släpps I Okt. Pris: 295$ plus tull o moms.. (Legit sida själv köpt där)..
Men snygg gubbklocka
testar Geckota Jubilee. Fruns kommentar - ja nu ser den verkligen ut som en gubbklocka Jag som tycker det passar bra…
Tack! Man får helt enkelt bejaka sin ålderMen snygg gubbklocka
Ägt just den där. Du måste ha böjda bandstift för att få ett gummi och passa..Har hittills hållt mig till kvartsare och framförallt digitala g-shocks. Tänkte att jag måste prova det där med automatare, visare och dykare som alla pratar om...
Så jag har beställt en ny0100-50xe för att se om det klickar. Har googlat lite på gummi till den men det var en knepig djungel. Några stalltips?
Snodd bild...
Nya Citizen bullhead kommer snart..
Förlåt men nu blev jag mer nyfiken på din tavla bakom klockan är själva klockan . Är det clintan?Min andra är en Citizen B52806 från 1969
Haha. Ja visst är det Clintan Frågan är om han inte ser lite avundsjuk utFörlåt men nu blev jag mer nyfiken på din tavla bakom klockan är själva klockan . Är det clintan?
Visst gör han det men han ser också ut att fundera över om den tål en avfyrning av världens tyngsta handeldvapen Colt 44 Magnum.Haha. Ja visst är det Clintan Frågan är om han inte ser lite avundsjuk ut