Kul, grattis!Blev med svart NY0040 igår.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul, grattis!Blev med svart NY0040 igår.
Ser riktigt trevligt ut! Har funderat på om jag skulle skaffa ett sånt svart till min NY0040, tror du övertygade mig med de bildernaHåller med, den här är fin! Min första citizen på ett tag och min första automatare från märket. Gillar faktiskt länken men i väntan på kortning blev det en grön våffla.
Jag lade över ett svart om det hjälper.Ser riktigt trevligt ut! Har funderat på om jag skulle skaffa ett sånt svart till min NY0040, tror du övertygade mig med de bilderna
Tack! Det där kommer ju bli helt perfektJag lade över ett svart om det hjälper.
Mkt tuff, är det originallänken?Dammade av denna gamla goding från 1974. Fortfarande en av de mest underskattade klockorna tycker jag.
62-6198
Nej tyvärr bara en eftermarknadslänk men jag har en på gångMkt tuff, är det originallänken?
Supersnygg!!Dammade av denna gamla goding från 1974. Fortfarande en av de mest underskattade klockorna tycker jag.
62-6198
Snygg!!Blev med svart NY0040 igår.
Jag gillar "militär"-grönt samt att det är högern som gäller. Datumet kunde dom skippat. Men som vanligt är dom väl megastora? Ref?Ny ecozilla, vet inte riktigt vad jag tycker. Cool boett, lite mkt grönt kanske
Jag gillar "militär"-grönt samt att det är högern som gäller. Datumet kunde dom skippat. Men som vanligt är dom väl megastora? Ref?
44mm l2l. Åfan, det är typ inga luggar alls då eller?de är rejäla, haft några i stål och de väger mkt med. Titan ”liite” lättare men inte mkt skillnad. Grym klocka oavsett men gummit borde vara helt rakt, skulle sitta bättre då. De är ändå bara typ 44mm lugg till lugg
- Nej, inga bandhorn (ursäkta svenskan ) alls. Men det finns am adaptrar att köpa.44mm l2l. Åfan, det är typ inga luggar alls då eller?
Ny ecozilla, vet inte riktigt vad jag tycker. Cool boett, lite mkt grönt kanske
Håller med. Tycker den vanliga zillan är väl toolig, men den är ju rena dressklockan jmf med denna.Ny ecozilla, vet inte riktigt vad jag tycker. Cool boett, lite mkt grönt kanske
- Tog inga mått, men så här såg det ut. Stor förstås, men kul.Har någon av er kört Ecozilla med adapter? Om ja, hur bärs den då? Vad blir då måttet L2L? Originalet i stål är ju väldans prisvärd men frågan är om den kommer få någon handledstid mest pga sin tjocklek.
Tack @Hans B 1955 för fina bilder. Bärs ju bra på dig. Vad har du för omkrets på handleden?