Motalaman
Basic
använder denna video när jag vill ändra något på min navihawk.
Hej!
Någon i gruppen som kan hjälpa mig att ställa tiden på denna klockan? Försökt få rätt på den men den går cirka 15 min fel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
använder denna video när jag vill ändra något på min navihawk.
Hej!
Någon i gruppen som kan hjälpa mig att ställa tiden på denna klockan? Försökt få rätt på den men den går cirka 15 min fel.
Var hittar/köper man det gröna natot?Provar lite nya natoband på på min nästan nya Ecozilla. Grymt sköna band, tycker det blev snyggt också. Lite konstigt är det dock att ha klockan upp och ner!
Passade även på storebror och Autozillan ser bättre ut rättvänd
Smärtar mej lite men det är Amazon.seVar hittar/köper man det gröna natot?
Älskar namnet ”grönsak” på färgenSmärtar mej lite men det är Amazon.se
Märket heter Binlun, bra Nato och MN band för en billig peng.
Påminner lite om Ash-tray om jag inte minns fel. Fet klocka.Inte så dum den här!
Hittade! En sida bak. Ballt @Watchie !Simträning strax med 9 åringen, lika bra ta det säkra före det osäkra…
Hur är det gummibandet? Bekvämt?Promastersäsong!
Jag tycker detHur är det gummibandet? Bekvämt?