• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Satt och undra samma sak så dök denna upp i min Instagram som reklam! Känns som om Uropenn börjar fatta lite grejen :D
3A3948AE-B5B6-4CAA-B5D7-C097878151C8.png
Va inne i butik och prova en idag, den e riktigt bra :) ända minus är att låst saknar safty. Annars riktigt bra bygd, size och tyngd :)

Den här jäkeln är så jäkla bra. Proportioner, läsbarhet, lysmassa, PRIS, tillförlitlighet…
Det blir ibland att jag tar på mig den och bara glömmer andra klockor.

Men det är en sak som är lite dryg. Vridningen är sjukt trög. Det är endast med helt torra händer och precision som jag kan använda vridningen. Har detta hänt er med just denna modell? Finns det något bra fix?

(hade samma problem med en skx som jag tillslut slaktade när jag försökte laga den…)
65B40C56-8798-4DDA-8799-09F62D889AFC.jpeg

Den här jäkeln är så jäkla bra. Proportioner, läsbarhet, lysmassa, PRIS, tillförlitlighet…
Det blir ibland att jag tar på mig den och bara glömmer andra klockor.

Men det är en sak som är lite dryg. Vridningen är sjukt trög. Det är endast med helt torra händer och precision som jag kan använda vridningen. Har detta hänt er med just denna modell? Finns det något bra fix?

(hade samma problem med en skx som jag tillslut slaktade när jag försökte laga den…)
65B40C56-8798-4DDA-8799-09F62D889AFC.jpeg
Instämmer i allt även angående vridningen😅

3 veckor? Varför? Låter helt orimligt ju.
De skulle leverera den 31 aug,men svängde förbi den 28 aug,då var jag ej hemma så paketet åkte till upplands Väsby,jag ringde straxt efter och bestämde att de skulle lev till en arbetsplats jag var på dagen efter,samtalet är med en person i Malmö, leveransen påbörjas dagen efter varpå den avbryts pga fel adress, jag ringer igen och säger att jag vill hämta paketet själv i upplands Väsby så tänkte att jag kunde ringa dom och prata,men tydligen har de inte något telefonnummer:rolleyes:,men personen skulle skicka ett meddelande till dom att de skulle lägga upp det till ”utlämningen”,så har det pågått nu sedan dess,har ringt nu varje dag, samma visa,de hänvisar att man skall söka sitt paket på hemsidan och därigenom se när paketet är klart för hämtning,…..djupa andetag!

Tillbaka
Topp