Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fått dille på denna och tror "villhovet" kommer vinna. Någon som tröttnat på sin eller har bra tips om vart de hittas billigast?
Bra pris väll?
Citizen BN0227-09L Price | Citizen Watch Promaster BN0227-09L Marine
Citizen Watches Promaster BN0227-09L | Official distributor Citizen Watch Promaster Marine BN0227-09L in Spain. Buy news in Citizen watches 2021www.relojesdemoda.com
Och ja den är
Så det fanns iaf en på forumet Mini recension? Och grymma bilder förresten, inte alls dum i den färgen!Här är min.
En till!Så det fanns iaf en på forumet Mini recension? Och grymma bilder förresten, inte alls dum i den färgen!
Tackar! Det är en grym klocka helt klart bärs väldigt bra pga den lättare vikten och ganska platta profilen. 60-klick på vridringen som är tydlig, tight och linjerar. Har egentligen bara bra att säga om den!Så det fanns iaf en på forumet Mini recension? Och grymma bilder förresten, inte alls dum i den färgen!
Tackar! Det är en grym klocka helt klart bärs väldigt bra pga den lättare vikten och ganska platta profilen. 60-klick på vridringen som är tydlig, tight och linjerar. Har egentligen bara bra att säga om den!
Näe jag köpte från Holland. Typ samma pris, runt 3500:-Hade faktiskt inte övervägt er färgkombo men jag är svag för guld generellt, och tavlan är ju skitcool som ser nästan smutsig ut. Tack för info!
Klippte du på relojesdemoda förresten?
Är det den nya i titan?Är jag fortfarande ensam på KS om denna?
Förmodligen, eftersom det står Titanium på tavlan.Är det den nya i titan?
Ville få det bekräftatFörmodligen, eftersom det står Titanium på tavlan.
Du kommer inte bli besviken. Fantastisk klocka det där!Kanske alla redan vet om, men Stjärnurmakarna verkar ha 25 % på sitt Citizen-sortiment. Jag slog till på den här, ska bli kul att testa.
Tack, kul att höra ! Återkommer med rapport när den landat!Du kommer inte bli besviken. Fantastisk klocka det där!
Denna är rätt så ball. Skulle du kunna lägga den bredvid en Seiko eller BB58 på någon bild?Ja det stämmer
NB6021-17E
Like itKanske alla redan vet om, men Stjärnurmakarna verkar ha 25 % på sitt Citizen-sortiment. Jag slog till på den här, ska bli kul att testa.
Hur väl håller den tiden?Like it
Har haft den sen 2014 ca, tappar ca 2 min/vHur väl håller den tiden?