Tjusigt!Till slut kom den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tjusigt!Till slut kom den
Den var superfin. Var kan man köpa den?Denna skönhet idag
Ligger en vit pÄ k&sDen var superfin. Var kan man köpa den?
Tror att den blev sÄld, men tycker svart sÄg lite bÀttre ut.Ligger en vit pÄ k&s
Efter att ha kortat lĂ€nkenâŠfantastisk,var orolig för lug till lug nĂ€r nĂ„gon nĂ€mnde 51 mm men det stör mig inte,enda Ă€r om lĂ€nkjusteringen,Ă€r för liten,om jag ökar sĂ„ blir den för stor,vi fĂ„r se imorgon bittiâŠâŠmen nu helt fantastiskâŠâŠ.och det finns ju fler fĂ€rgerĂntligen! Denna kan bli rolig,nu skall bara lĂ€nken kortas
Vad tycker du hittills?
Vad Àr det ref pÄ den? Och om du har det i huvudet vad det Àr för diameter och l-t-l?Gör inte bort sig pÄ gymmet!
(Klockan alltsÄ. Min insats Àr en stÀndig besvikelse)
Vad Àr det ref pÄ den? Och om du har det i huvudet vad det Àr för diameter och l-t-l?
Tack pÄ förhand
Ref# 8204-S123712 (hade det absolut inte i huvet)
MĂ€ter den till strax under 51mm.
Snygg bild!Men den hÀr blev vÀldans bra pÄ Nato tycker jag, bekvÀmt och snyggt.
Tack! JĂ€kla bra jeansklockaSnygg bild!
Ref pÄ denna? Skitcool!Ny inn i dag
Blev ocksÄ nyfiken, Google lens sa AW1620-81E. Riktigt snygg, bra mÄtt ocksÄ pÄ 40mm. 1400 spÀnn pÄ lÀnk frÄn svenska Amazon kÀnns som ett kapRef pÄ denna? Skitcool!
Men den hÀr blev vÀldans bra pÄ Nato tycker jag, bekvÀmt och snyggt.
Ăr dessa nĂ„got att ha? Lite nyfiken pĂ„ citizenKolla hĂ€r: Ur & Penn fortsĂ€tter att lĂ€gga till Citizenautomater. Intressant.