• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Denna skönhet idag 😁
8DFF8ADA-D919-4080-AC31-5334ED21EA65.jpeg
 

Dubey

Breitling
Köpte en Citizen Eco Drive men när jag fick den gick den inte. När jag kontaktade supporten sa de att den kan behöva laddas i ljus ett par dagar. Haft den under ljus nu två hela dagar men när jag vaknade idag hade den stannat under natten. De erbjöd att betala om jag bytte batteri men kanske är nåt fel på klockan? Bäst att bara skicka tillbaka?
 
Köpte en Citizen Eco Drive men när jag fick den gick den inte. När jag kontaktade supporten sa de att den kan behöva laddas i ljus ett par dagar. Haft den under ljus nu två hela dagar men när jag vaknade idag hade den stannat under natten. De erbjöd att betala om jag bytte batteri men kanske är nåt fel på klockan? Bäst att bara skicka tillbaka?
skicka tillbaka, det där är inte normalt
 

Owaysis

Cartier
På tal om NB1050. Hur är länken på den? Jag är ju lite allergisk mot billiga länkar och det är därför jag håller mig borta från billiga Seikos. Är lite rädd att länken kommer vara klockans svaga punkt.
 

Stenholm13

Cartier
Väldigt nyfiken på denna någon som har? Och vill dela tankar och eventuella bilder😊
 

Bilagor

  • 11552DC5-11E4-42E0-BA40-E62BA7CC63EC.jpeg
    11552DC5-11E4-42E0-BA40-E62BA7CC63EC.jpeg
    75 KB · Visningar: 7

Stenholm13

Cartier
Varit ute efter en toolig diver, och har så otroligt svårt att bestämma mig😂 men nu är jag inne på en sån här, nån som har en och har någon åsikt? Jag hade gillat den bättre om det var safirglas, meeen.
 

Bilagor

  • 4DEF2CF3-0843-407A-A129-7030BAF82AEF.jpeg
    4DEF2CF3-0843-407A-A129-7030BAF82AEF.jpeg
    66.3 KB · Visningar: 8

rickards

Rolex
2-Faktor
Varit ute efter en toolig diver, och har så otroligt svårt att bestämma mig😂 men nu är jag inne på en sån här, nån som har en och har någon åsikt? Jag hade gillat den bättre om det var safirglas, meeen.
Haft en, bra som fasen tycker jag. Övervägt att köpa en igen. Känns väldigt gedigna tycker jag. Finns för omkring 2400 på länk, och tror jag gav 1800 kr på gummi.
 
Topp