Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkla braDenna skönhet idag
Kan bara hålla medJäkla bra
COOL!Drömmer mig tillbaks till sommaren
skicka tillbaka, det där är inte normaltKöpte en Citizen Eco Drive men när jag fick den gick den inte. När jag kontaktade supporten sa de att den kan behöva laddas i ljus ett par dagar. Haft den under ljus nu två hela dagar men när jag vaknade idag hade den stannat under natten. De erbjöd att betala om jag bytte batteri men kanske är nåt fel på klockan? Bäst att bara skicka tillbaka?
tror tyvärr den sitter säkert ett tag till hos mig,en väldigt bra klockaNågon som är sugen på att avyttra sin NB1050?
Haha förstår det!!tror tyvärr den sitter säkert ett tag till hos mig,en väldigt bra klocka
Kanske inte det exklusivaste men i mitt tycke helt ok,men lite lite hål för micro justeringPå tal om NB1050. Hur är länken på den? Jag är ju lite allergisk mot billiga länkar och det är därför jag håller mig borta från billiga Seikos. Är lite rädd att länken kommer vara klockans svaga punkt.
Den är fin den där, men imorgon vill vi se en bild i nytt perspektivDå var vi här igen
Haft en, bra som fasen tycker jag. Övervägt att köpa en igen. Känns väldigt gedigna tycker jag. Finns för omkring 2400 på länk, och tror jag gav 1800 kr på gummi.Varit ute efter en toolig diver, och har så otroligt svårt att bestämma mig men nu är jag inne på en sån här, nån som har en och har någon åsikt? Jag hade gillat den bättre om det var safirglas, meeen.