• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

rickards

Rolex
2-Faktor
Okey! Men visst finns den som automatisk också?
PXL_20220403_145128548.jpg
PXL_20220915_200959994.jpg
 

agustafssonn

Breitling
2-Faktor
Funderar på att skaffa en sådan. Är du nöjd?
Om jag förstått det rätt går det inte att stoppa sekundvisaren.
Men det gör kanske inte så mycket, det är ju normalt inte absolut viktigt att ställa in tiden på sekunden rätt efter fröken ur.
Har knappt hunnit använda den än men första intrycket är bra. Aningens stor kanske för min smak och datumbubblan kunde jag varit utan.
Nej precis, sekundvisaren stannar inte när man ställer tiden.
 

Psykel

Patek
Hmmm… 3000 är väl ett helt okej pris för en Aqualand hos Ur & Penn, eller? Lite småsugen.
För övrigt grym bra korrektursläsning på hemsidan. ”Automatisk”.
 

rickards

Rolex
2-Faktor
Hmmm… 3000 är väl ett helt okej pris för en Aqualand hos Ur & Penn, eller? Lite småsugen.
För övrigt grym bra korrektursläsning på hemsidan. ”Automatisk”.
Är väl ett schysst pris, jag har inte sett den billigare nånstans iallfall. Aqualand är tuff tycker jag, klämde på en på Ur&Penn häromveckan men ville ha en dykare på länk jag.
 

Frontendarn

Panerai
2-Faktor
Hmmm… 3000 är väl ett helt okej pris för en Aqualand hos Ur & Penn, eller? Lite småsugen.
För övrigt grym bra korrektursläsning på hemsidan. ”Automatisk”.
Jag har en ute till försäljning just nu för 2k om du skulle vara sugen på att testa! Köptes av mig under 2022 och är inte använd så värst mycket 😊
 

Psykel

Patek
Är väl ett schysst pris, jag har inte sett den billigare nånstans iallfall. Aqualand är tuff tycker jag, klämde på en på Ur&Penn häromveckan men ville ha en dykare på länk jag.
Jag har en ute till försäljning just nu för 2k om du skulle vara sugen på att testa! Köptes av mig under 2022 och är inte använd så värst mycket 😊
Bra input, tack! Får fnula en stund. Vet inte om jag är jättesugen, men fyndögonen jobbar tyvärr övertid.
 
Topp