Stenholm13
Silver
Okey! Men visst finns den som automatisk också?Haft en, bra som fasen tycker jag. Övervägt att köpa en igen. Känns väldigt gedigna tycker jag. Finns för omkring 2400 på länk, och tror jag gav 1800 kr på gummi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okey! Men visst finns den som automatisk också?Haft en, bra som fasen tycker jag. Övervägt att köpa en igen. Känns väldigt gedigna tycker jag. Finns för omkring 2400 på länk, och tror jag gav 1800 kr på gummi.
Nästan, du har ju NY00xx modellerna som är automatiska. Finns i lite olika färger. Haft en coke som också va jäkla bra. Uppskattade dock Solar quartzen merOkey! Men visst finns den som automatisk också?
Jaha såNästan, du har ju NY00xx modellerna som är automatiska. Finns i lite olika färger. Haft en coke som också va jäkla bra. Uppskattade dock Solar quartzen mer
Stämmer, eco drive är citizens namn för solar quartz.Jaha så
Dom som är quartz är dom solar? Alltså eco drive? Eller är jag ute och cyklar
Blev en till i bara farten
Har knappt hunnit använda den än men första intrycket är bra. Aningens stor kanske för min smak och datumbubblan kunde jag varit utan.Funderar på att skaffa en sådan. Är du nöjd?
Om jag förstått det rätt går det inte att stoppa sekundvisaren.
Men det gör kanske inte så mycket, det är ju normalt inte absolut viktigt att ställa in tiden på sekunden rätt efter fröken ur.
Jag blev också sugen citizen igen, beställde en citizendykare på länk från Amazon igår, gick på 2700 inklusive frakt. Borde få den på torsdag hoppas jag.Djävulen va sugen ja blev, måste sälja min steinhart så får jag slå till sen
Är väl ett schysst pris, jag har inte sett den billigare nånstans iallfall. Aqualand är tuff tycker jag, klämde på en på Ur&Penn häromveckan men ville ha en dykare på länk jag.Hmmm… 3000 är väl ett helt okej pris för en Aqualand hos Ur & Penn, eller? Lite småsugen.
För övrigt grym bra korrektursläsning på hemsidan. ”Automatisk”.Citizen Aqualand Dykarur JP2000-08E
Citizen Aqualand JP2000-08EDykarklocka från Citizen med nedskruvad krona för optimal vattentäthet. ✓ Vattentät 200 meter/20ATM ✓ Automatisk kalender ✓ Tid- och kalendervisning✓ Kronograf upp till 100 minuter ✓ Tidsalarm ✓ Batterilivsindikator ✓ Batterilivslängd cirka 2 år LOGFUNKTIONKlockan har...uropenn.se
Jag har en ute till försäljning just nu för 2k om du skulle vara sugen på att testa! Köptes av mig under 2022 och är inte använd så värst mycketHmmm… 3000 är väl ett helt okej pris för en Aqualand hos Ur & Penn, eller? Lite småsugen.
För övrigt grym bra korrektursläsning på hemsidan. ”Automatisk”.Citizen Aqualand Dykarur JP2000-08E
Citizen Aqualand JP2000-08EDykarklocka från Citizen med nedskruvad krona för optimal vattentäthet. ✓ Vattentät 200 meter/20ATM ✓ Automatisk kalender ✓ Tid- och kalendervisning✓ Kronograf upp till 100 minuter ✓ Tidsalarm ✓ Batterilivsindikator ✓ Batterilivslängd cirka 2 år LOGFUNKTIONKlockan har...uropenn.se
Är väl ett schysst pris, jag har inte sett den billigare nånstans iallfall. Aqualand är tuff tycker jag, klämde på en på Ur&Penn häromveckan men ville ha en dykare på länk jag.
Bra input, tack! Får fnula en stund. Vet inte om jag är jättesugen, men fyndögonen jobbar tyvärr övertid.Jag har en ute till försäljning just nu för 2k om du skulle vara sugen på att testa! Köptes av mig under 2022 och är inte använd så värst mycket
Svinbra spänne det där. Ser lite tråkigt ut när man släpper ut den för långt, men det är det värt!Imponerad av länken, supersmidig justering on the fly. Är en sucker för tooliga klockor och den här kryssar i många boxar för mig. Quartz är ju också för jäkla gött ändå.
Yes, men räcker bra med ett snäpp eller möjligen två,och då tycker jag det ser helt klart ok ut.Svinbra spänne det där. Ser lite tråkigt ut när man släpper ut den för långt, men det är det värt!
Ref? Är det den där nya 37mm som presenterades förra (?) året?Äntligen denna på armen
Jepp, nb1050-59e.Ref? Är det den där nya 37mm som presenterades förra (?) året?