Några tips på snygga Citizen med integrerad länk som är i quartz eller Eco Drive? Gillar NJ0150-klockorna, men de är ju mekaniska. Är lite inne på CA7090 (bild), men tar gärna emot andra tips.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Länk kortad, men inte speciellt imponerad av länken,väldigt rasslig![]()
Hehe, har den länken till min med. Blir väldigt rasslig och otympligMen gillar att den har justering i låset. Kör dock min NY0040 på originalgummi just nu. Tycker även den är grym på nato!
Klockan är fantastisk. Länken är hemsk. End of story.
Haha, smaken är som bakenNääää, den där länken är ju super. Rasslig och eländig, men ack så bekvämSatt som en smäck på min handled, och snabbjustering i claspen är ju guld
![]()
Absolut bekväm, men det är absolut ingen länk man ska ha när man t.e.x skall smyga,hörs i hela kvarteret,som en löst sittande cyckelkedja låter det somNääää, den där länken är ju super. Rasslig och eländig, men ack så bekvämSatt som en smäck på min handled, och snabbjustering i claspen är ju guld
![]()
Japanerna har en lång och stolt tradition av att tillverka bra klockor med trötta länkar.Absolut bekväm, men det är absolut ingen länk man ska ha när man t.e.x skall smyga,hörs i hela kvarteret,som en löst sittande cyckelkedja låter det som![]()
Fin den där, övervägde att knipa denMycket nöjd med den här lille kvartsaren
![]()
Jag är riktigt nöjd. Precis en sådan jag varit ute efter och denna var ju i kanon skickFin den där, övervägde att knipa den![]()
Fin! Vet du om den svarta går köpa med länken?
Inte vad jag vet tyvärr, därför jag nöp en blå. Väldigt trevlig blå, ingen sunburst men vaknar ändå till liv i lite sol.Fin! Vet du om den svarta går köpa med länken?
Bättre än så blir det inte för de pengarna! Väldigt bra valFaktiskt mitt allra första klockköp, i sammanhanget en mycket prisvärd instegsmodell.
NY0040 heter väl modellen, icke-hackande urverk #8203
![]()
Jättefin, den där modellen har jag letat efter, vad är ref?Och min andra Citizen.![]()
God morgon!
Nytvättad och fräsch. Tidigare parfymlukt nästan eliminerad.
![]()
Jäkla ofog!Den där jäkla parfymen som förföljer dig!![]()
Jäkla ofog!![]()
Ska man smussla in en ny klocka här hemma får man inte gå nära hunden vi har. Hon fångar den direkt när man kommer nära. Nosen åker fram och avslöjar att det sitter nytt på armen i samma stund hon är i närheten. Utforskas noggrannt. Varje gång det händerDu kanske kan få jobb som mänsklig parfymhund i tullen för att upptäcka oförtullad parfym!![]()