• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ett av mina alternativ för klocka till Kretaresan i sommar. Någon som har eller har haft en och vill lämna några omdömen? Åsikter från panelen är förstås också välkomna. Även andra förslag välkomnas 🙂
IMG_0537.jpeg
Har du provat den? Den känns rätt billig (och liten).
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Har du provat den? Den känns rätt billig (och liten).
- Har inte ens sett den i verkligheten, men just nu känns det som att man kan hitta nåt roligare. Kom gärna med förslag, en trevlig dykare i prisklassen upp till drygt 10000 känns ok. Vill ha nåt i den prisklassen till sommarens resor som inte medför att min OCD gör mig självmordsbenägen om den råkar ut för nån misshandel. Blir nog svårt att tänka bort Seiko …
 
Senast ändrad:

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
- Har inte ens sett den i verkligheten, men just nu känns det som att man kan hitta nåt roligare. Kom gärna med förslag, en trevlig dykare i prisklassen upp till drygt 10000 känns ok. Vill ha nåt i den prisklassen till sommarens resor som inte medför att min OCD gör mig självmordsbenägen om den råkar ut för nån misshandel. Blir nog svårt att tänka bort Seiko …
DSC08105.jpeg

Jag gillar min Aqualand skarpt. Ligger även en King Turtle ute, de är jäkligt schyssta faktiskt. Nya Seiko5 GMTn är nice om man vill ha länk.
 
Topp