Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkligt fin, vart hittade du blå bezel?
Såg faktiskt den svarta live på gymmet. Såg riktigt bra ut. Blir nog en beställning.Halloj, har vi några Orca’s i tråden?! och ska man gå på svart/stål eller svart/svart?
Såg faktiskt den svarta live på gymmet. Såg riktigt bra ut. Blir nog en beställning.
Varit sugen på denna ett tag men orolig över storleken. Är så jäkla synd att det inte finns en ordentlig Citizen butik där man kan kolla på olika modeller. Ur&Penn har bara billiga standard klockor med några få som sticker ut.Kvällsbyte till denna coola dykare !
Ja håller med inte lätt att hitta ngn AD för dessa citizen dykare med vettigt sortiment?Varit sugen på denna ett tag men orolig över storleken. Är så jäkla synd att det inte finns en ordentlig Citizen butik där man kan kolla på olika modeller. Ur&Penn har bara billiga standard klockor med några få som sticker ut.
Ja halkade över den här så Orcan får vänta lite! Men ska bli kul och se lite riktiga bilder på den om du klickar hem
Vad är det för referens på den i mitten?Tjockistrion!
JP 3020-56eVad är det för referens på den i mitten?
Stenhård.
Tack!JP 3020-56e
Tråkigt att du inte har fått något svar än. Själv är jag absolut inte någon "expert" men dom lösningar som jag kan tänka mig är;Hallå forumet
Är min första post så har jag skrivit i fel tråd så säg till.
Önskar lite hjälp från er som kan. Anser ni att rubricerad klocka är värd att renovera/byta batteri på? Den håller tid (förutom just nu då) men Lcd-display måste bytas då den delvis är död. Sen är den ju minst sagt matt i päls sett till finish och glas. Är det bara att kasta och leta ny dykare? Vet att den är relativt ovanlig men kanske inte värd att lägga nåt på. Kan den vara värd att sälja som skrot?
Tack på förhand
Gillar du den? Har du fler bilderKvällsbyte till denna coola dykare !
Vilken är det i mittenTjockistrion!
Den gula där, sommarbeater kanske...Nya modeller hos Ur & Penn!
Den gula där, sommarbeater kanske...
Håller med, safir hade varit bättre. Hindrade inte att nån (ähum) fick feeling och klickade hem en... Tack för tipset!Japp, jag gillar den! Ser ut som en dykare men har dock bara 100m WR. Och mineralglas.
Förstår inte varför de inte ger ut alla modeller med safir. Ett sådant kostar faktiskt bara 300-400kr så det skulle bara bli ett fåtal hundralappar dyrare.
Enligt en Youtube video verkar det som att vridringen är fast och icke roterbar ocksåJapp, jag gillar den! Ser ut som en dykare men har dock bara 100m WR. Och mineralglas.
Förstår inte varför de inte ger ut alla modeller med safir. Ett sådant kostar faktiskt bara 300-400kr så det skulle bara bli ett fåtal hundralappar dyrare.
Håller med, safir hade varit bättre. Hindrade inte att nån (ähum) fick feeling och klickade hem en... Tack för tipset!
Enligt en Youtube video verkar det som att vridringen är fast och icke roterbar också