Om du menar min Citizen så är den i stål. Känns inte billigare än den är, förutom att de inte har bakgrundsbelysning.
Tänkte på denna....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du menar min Citizen så är den i stål. Känns inte billigare än den är, förutom att de inte har bakgrundsbelysning.
Inte lätt att hänga med i svängarna.Tänkte på denna....
Nytt in idag. NB-1050-59L
Ser riktigt bra ut vid första anblick och storleken är perfekt. Länken känns dock ganska tråkig jämfört med resten av klockan
Ser fint ut! Vad är det för band du har? Lite störigt att det är 19mm som gäller. Begränsar utbudet ganska kraftigtBlir otrolig skillnad att ha den på band, inte rört min länk sedan byte!
Håller med! En helt suverän klocka. Slår många andra klockor i samma prisklass. Fin finish, bra storlek, ytskyddet Duratect är förvånansvärt bra och även länken är faktiskt helt okej.På söndag är det 1 år OWG med Citizen NB1050-59E och har bara bra saker att säga, förutom att den inte gör sig bra på länken tyvärr!
Den e så fin! Har kollat in blå hos Uropenn. Kommer definitivt köpa 2 då jag hittade denna ocksåFick hem min sommarklocka idag.
Den där är ju så fet. Sugen på den svarta men tvekar pga storleken.Beachklocka.