Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittade bandstift som passade bättre, så nu sitter länken bra. Köpte 2.0mm stift m XL-topp från watchwear. Enkelt att montera och sitter tight och fint.
Däremot är jag allt lite kluven till titan, oerhört lätt och bekvämt men lite racklig känsla är det allt. Ska ge den lite tid men är inte helt övertygad. Får se om den blir kvar.
Vanesak, efter ett tag känns stål tungt och konstigt istället Fördel att det inte är så känsligt för värme/kyla också.Däremot är jag allt lite kluven till titan, oerhört lätt och bekvämt men lite racklig känsla är det allt. Ska ge den lite tid men är inte helt övertygad. Får se om den blir kvar.
Stark sytråd kan fungera med lite teknik och tur när det är dags att ta bort domPrecis insett att jag hade otur när jag tänkte när jag monterade bandstiften. Monterade kraglösa stift i min iver, va säker på att jag beställde med krage men icke, och var ivrig att peta dit dem vilket gick jättelätt, men uppenbarligen jättesvårt att få bort Ibland blir man trött på sig själv Passar perfekt gör de ändå, så nu får länken sitta där den sitter, gissar på att jag måste knacka av stiften på nåt sätt för att få loss länken om så önskas. Får skylla på att jag legat hemme med feber en vecka, så har inte varit knivskarp i skallen.
Två mycket intressanta modeller! Är det samma modell som den du har? Tolkade det som att den svarta i alla fall var 38 mm vilket låter helt perfekt storleksmässigtDagens och ett intressant nysläpp
Jepp samma modell och perfekt storlek.Två mycket intressanta modeller! Är det samma modell som den du har? Tolkade det som att den svarta i alla fall var 38 mm vilket låter helt perfekt storleksmässigt
Appropå ovan inlägg!Idag fick Cosmotron från -73 följa med till jobbet. Den har ett ganska kul verk som är el-mekaniskt, dvs ett mekaniskt verk som går på batteri och tickar iväg med 36.000 bph.
Dag och datum sätts med hjälp att att kronan trycks in för att stega sig fram. För att välja vad som ska ändras vänder man "kl 12" alt "kl 6" uppåt. Kl 8 sitter det en knapp som nollställer sekundvisaren.
Kolla texten så ser du att bilden är AI-genererad.Såg denna snabbt passera förbi i ett flöde
Är det något som Citizen gjort? Eller bara något hittepå?
Ja det hela såg ju mycket märkligt utKolla texten så ser du att bilden är AI-genererad.
Skulle du tröttna ändå så dra ett pm, börjar få cravings efter en sån härTröttnar aldrig på denna
Ska tänka på dig, dock är chansen låg att jag ledsnar på dennaSkulle du tröttna ändå så dra ett pm, börjar få cravings efter en sån här
Förstår Får se om jag orkar beställa en från Japan.Ska tänka på dig, dock är chansen låg att jag ledsnar på denna
Gnomon säljer dem ocksåFörstår Får se om jag orkar beställa en från Japan.
Inte omöjligt att de kör köp 3 betala för 2, har hänt förr.Goddag!
Ingen som har någon inside info om ur&penn har något bra på citizen på blackfriday!?
- Fick ett Mail: 10% rabatt på alla klockor, gäller till 12/11.Goddag!
Ingen som har någon inside info om ur&penn har något bra på citizen på blackfriday!?