Tackar , en riktigt shysst beater tycker jagDen är väldigt cool tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar , en riktigt shysst beater tycker jagDen är väldigt cool tycker jag.
Denna känns ju helt ok får jag lov att säga.
Kommer testas konstigare saker än så medan jag väntar in reptil. Du hade ju demonterat den ack så viktiga keepern för oss smalarmade .Något av en amalgam med det bandet. Fast en bra sådan.
Kommer testas konstigare saker än så medan jag väntar in reptil. Du hade ju demonterat den ack så viktiga keepern för oss smalarmade .
Det var bara en keeper på Hirschbandet... jag gillade det och nämnde inget när jag tog över....Var extrakeepern borta på bägge banden? Ena var ju iofs rätt använt. Riktigt grym klocka iaf!
Galet sexig!! Ref? Namn?Vart tog den här vägen?
Ingen som har sett starkt rabatterade sådana på nätet?
Vart tog den här vägen?
38*3 mm för den limiterade AR5014-04E (den klockan)Den där var cool, vad mäter den?
Vart tog den här vägen?
Coolt! Länken är väl typ tjockare än boetten på den där va. Känns den gedigen i sin slimmade form?
Coolt! Länken är väl typ tjockare än boetten på den där va. Känns den gedigen i sin slimmade form?
Det ser ut så, men faktiskt inte. Jag mäter länken runt 2.5mm, och boetten är 3mm. Men, boetten avsmalnar vid sidorna. Boetten känns riktigt styv, although you can tell the crystal is thin - if you tap it it sounds like acrylic from a vintage watch. Jag använder den mest på jobbet, so it doesn't worry me.Coolt! Länken är väl typ tjockare än boetten på den där va. Känns den gedigen i sin slimmade form?
Jag tycka om LE mest också. Men de nya är bra:Det är ju pga länk/boettratiot som man behöver LE-varianten. Bara kråko på den.
Asballa material i boetten med.
Funkar faktiskt förvånansvärt bra i tonen, blev överraskad själv. En kombination av länkens "fladdriga" identitet och borstade ovansidor på luggarna.Ser bra ut! Även irl? Är ju lite behandlad titan så kanske matchar.
Men det där ganska höga hoppet prismässigt är ju som sagt mindre kul.Det är ju pga länk/boettratiot som man behöver LE-varianten. Bara kråko på den.
Asballa material i boetten med.
Tack för input! Fattar inte hur de kan göra dessa tillräckligt stabila..Det ser ut så, men faktiskt inte. Jag mäter länken runt 2.5mm, och boetten är 3mm. Men, boetten avsmalnar vid sidorna. Boetten känns riktigt styv, although you can tell the crystal is thin - if you tap it it sounds like acrylic from a vintage watch. Jag använder den mest på jobbet, so it doesn't worry me.
(sorry for swapping languages - my Swedish ran out...)
Fel fokus, man vill ju se strukturen. Målat index kl 3 bekräftat.Sneek peek
Ser riktigt bra ut!Sneek peek
Bästa bilden på tavlan jag hittat hittills
Ballt att index "svävar" över tavlan.Bästa bilden på tavlan jag hittat hittills