Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där blåa sunburst är riktigt trevligCitizen NY0040-17LE
Ja, den är riktigt fin. Gillar att den är så mörk och mer elektriskt blå än tex PADI-Turtle och Squale 1521. Den har liksom en grövre struktur än de andra två.Den där blåa sunburst är riktigt trevlig
Tyckte inte riktigt om den på bild men när jag väl hade den i handen tycker jag den har en riktigt nice metallisk blå färg.Den där blåa sunburst är riktigt trevlig
Mycket snyggt!Bullheaden fick både lite handledstid och lite posering idag
TackarMycket snyggt!
Mycket cool bullhead!Bullheaden fick både lite handledstid och lite posering idag
På produktbilderna ser den inget vidare ut men med tanke på hur NY0040 ser ut på riktigt så kan det nog bli bra!Slösurfa lite nyligen och det verkar som att citizen släpper en limiterad upplaga som heter ny0080, en hyllning till ny0040 antar jag?
Står att den är asian limited.
Detta ska då vara ny0080-12x.
Och att sedan få denna baksida:
Kommer ihåg att det låg en till salu före ett tag sen här på K&S. Ångrar lite att jag inte testade den. Ser ut att ha många fina detaljer.
Kjente på et savn etter denne idag.. Eid denne to ganger, og det overrasker meg ikke om det blir en tredje.
Citizen Grand Classic NB0040-58a.
Jävlar va fräck den är gillar hur urgröpningen i urtavlan gör så varje index blir som en liten bro. Riktigt fin är den!
Slösurfa lite nyligen och det verkar som att citizen släpper en limiterad upplaga som heter ny0080, en hyllning till ny0040 antar jag?
Står att den är asian limited.
Detta ska då vara ny0080-12x.
Och att sedan få denna baksida:
Ja, den er nydelig. Får du tak i en, så slå til. Du vil ikke angre. Urverket, Miyota 9010 er i en annen liga enn andre urverk fra Miyota også. Det er helt på høyden med Top grade ETA 2824.Jävlar va fräck den är gillar hur urgröpningen i urtavlan gör så varje index blir som en liten bro. Riktigt fin är den!
Hade min igår!
Borealis rubber!Vad är det för armband? Coolt! Singularstraps?
Hittade en riktigt rolig klocka på Tradera som jag hade tänkt ge till dottern. 31mm utan krona, 15mm mellan bandhornen och paddelhänder. Nu ska jag bara lyckas hitta ett nato på 15mm... Ser galet liten ut jämfört med min SKX, hehe.
Är ganska säker på att det finns några stycken i herrstorlek här på forumet. Tror bland annat att @Nissenutz och @Ormet har såna.Den var ju riktigt snygg! Finns som herrstorlek också förmodar jag?
Japp!Den var ju riktigt snygg! Finns som herrstorlek också förmodar jag?