Skiddie
Silver
Jag skickar PM till dig.Är du seriöst intresserad av min Citizen Promaster Navisail Americas cup-klocka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag skickar PM till dig.Är du seriöst intresserad av min Citizen Promaster Navisail Americas cup-klocka?
Då jag inte är nostalgiskt lagd, så kan du få klockan av mig i julklapp. Bättre att den används istället för att ligga och skräpa i nån byrålåda. Skicka kontaktuppgifter så postar jag klockan. God jul.Jag skickar PM till dig.
Då jag inte är nostalgiskt lagd, så kan du få klockan av mig i julklapp. Bättre att den används istället för att ligga och skräpa i nån byrålåda. Skicka kontaktuppgifter så postar jag klockan. God jul.
"Skitcitizen"Ja jävlar! Den övre där är ju en seriös contender att ersätta min gamla skitcitizen från 2017 med. Time to google lite för mycket som vanligt
Ja jävlar! Den övre där är ju en seriös contender att ersätta min gamla skitcitizen från 2017 med. Time to google lite för mycket som vanligt
Då får du nog hantera att det finns fler än en av dem här denna gång .Ja jävlar! Den övre där är ju en seriös contender att ersätta min gamla skitcitizen från 2017 med. Time to google lite för mycket som vanligt
Har inte råd... samlar ju mest på rötjut och bubbel numeraBara shoppa loss, jobbigt med skitcitizens.
Ska nog gå bra. Finns ju någon enstaka Casio MRG härinne utöver min och GS batterigmt är ju en dussinklocka så KBTn är färdigDå får du nog hantera att det finns fler än en av dem här denna gång .
Den är grym den där!Batteribyte följt av inställning av årskalendern. Hundpromenad i decemberljuset, nu saknas bara en kaffe så är denna måndag komplett
Släpper dom en likadan som är 2mm större och 2mm tunnare med eco-drive kan jag tänka mig att bli OWG... Integrerad länk med dolt fjärilslås är ruskigt snyggt om rätt utfört
Ja, den är riktigt trevlig även om den kunnat få ett par mm till i diameterDen är grym den där!
Det finns väl inga att undvika, mer smak och tycke. Dom finns ju både som automat, HAQ kvarts och HAQ eco-drive och i både stål och titan och guld. När jag tar till Tokyo i vår tänker jag leta titan eco-drive då jag tycker det är några grejer som Citizen gör extra bra.Hello citizen lovers, är lite sugen på att köpa en beg chronomaster är det några speciella modeller som är mer eftertraktade och då betingar ett högre pris än andra, några som man kanske bör undvika.
Vilken prisnivå får man räkna med, svårt att bilda sig en uppfattning när utbudet är väldigt begränsat.
Fantastisk jäkla klocka.Batteribyte följt av inställning av årskalendern. Hundpromenad i decemberljuset, nu saknas bara en kaffe så är denna måndag komplett
Släpper dom en likadan som är 2mm större och 2mm tunnare med eco-drive kan jag tänka mig att bli OWG... Integrerad länk med dolt fjärilslås är ruskigt snyggt om rätt utfört
Klockan är postad. Dock efter dagens tömning av brevlåda.
Ta en bild på baksidan och lägg upp, där brukar finnas en hel del nyttig information.Någon som vet ref. och kan hitta listpriset på den? Jag har alltid undrar. Fick klockan som present när jag skulle börja högstadiet.
Ta en bild på baksidan och lägg upp, där brukar finnas en hel del nyttig information.
Då har du ref där, 0855 är urverket, H06981 är modellen och tillsammans bildar de referensen. Lär vara svårt att hitta listpris om du inte lyckas hitta någon gammal inscannad katalog någonstans. Vet du vilket år den är köpt?0855-H06981
Hittar dock inte mycket. Beror nog på klockans ålder.
Snygg, grattis, är själv lite sugen på en chronomaster så kan du inte berätta lite mer om modellen, är den i titan o mer bilder tackDen här landade på fredag från Japan. The Citizen CTQ57-0954, den blåtavlade versionen. Första gången på två år jag sett en sån på Yahoo Auctions, så det var ett måste att köpa den
Bra fångst där! Syns ju som du säger väldigt sällan på andrahandsmarknaden. Grattis!Den här landade på fredag från Japan. The Citizen CTQ57-0954, den blåtavlade versionen. Första gången på två år jag sett en sån på Yahoo Auctions, så det var ett måste att köpa den
Efter lite julpyssel så har din gamla klocka fått nytt liv!Då jag inte är nostalgiskt lagd, så kan du få klockan av mig i julklapp. Bättre att den används istället för att ligga och skräpa i nån byrålåda. Skicka kontaktuppgifter så postar jag klockan. God jul.
Tyvärr är ju vinsamlande en imaginär.Har inte råd... samlar ju mest på rötjut och bubbel numera