• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Den var snygg! Lite svårt att navigera när man inte kan japanska men det borde väl gå på nåt sätt :p
du får köra google translate ;) När vi var i Tokyo i våras blev frun med en Exceed. Måste säga att Citizen verkligen satsar även på utbudet till damer. Men som sagt, när det gäller just ecodrive verkar det vara Exceed som gäller
 
Har letat efter en neutral grab'n go-klocka och såg att denna sjunkit under tusingen på Ur & Penn, så jag ryckte åt mig en, kasserade länken o satte på ett shark mesh:cigar:
cit1.jpg
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor

v0n

Patek
2-Faktor
Hade samma på min gamla Citizen, det är ett platt glas med dome på insidan. ;)
Så skulle man ju kunna uttrycka sig förstås. Ganska unika skiftningar i vissa vinklar, svårt att fånga på bild men glaset känns ju galet gediget Får man fråga vilken modell du hade?
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Mycket charmig på passande band dessutom. Som synes bättre skick än min haha.. Har tyvärr ingen originalkrona på min vilket är trist.
Vet faktiskt inte om det var original på min, har för dålig koll på modellen. Det enda jag vet att det inte var original var sekundvisaren men den är från tiden och passar perfekt. :)
 
Topp