du får köra google translateDen var snygg! Lite svårt att navigera när man inte kan japanska men det borde väl gå på nåt sätt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
du får köra google translateDen var snygg! Lite svårt att navigera när man inte kan japanska men det borde väl gå på nåt sätt![]()
Fin! Får jättegärna ge lote feedback om lume och hur den ser ut i solenNu har den kommit. Måste bara säga WOOW, RIKTIGT IMPONERAD. Gmt, 200m vattentät, eco drive, och superlätt (titan). Grym storlek också, 43.5mm bred..
Bytte orginal gummit till Isofrane![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Absolut såfort det blir soligt...Fin! Får jättegärna ge lote feedback om lume och hur den ser ut i solen![]()
Orginalgummit va inget att ha? Det som ingick till min jobb-beater va hårt o rätt plastigt. Den va dock jäkligt billig...Lite bättre bilder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jorå helt ok.. Mjukare, mer silicon i den. Liknar mer som Seikos orginal gummi..Orginalgummit va inget att ha? Det som ingick till min jobb-beater va hårt o rätt plastigt. Den va dock jäkligt billig...
AQ4020-54Z (röd) AQ4020-54X (grön) Listar 330.000Y Eftersom dom har Guldörnen borde det vara något extra, men jag har inte lyckats hitta någon bra översättning på sidan än. Någon som vet?Inte alls tråkiga!
![]()
![]()
Lite bättre bilder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Brukar betyda limiterat. I detta fall 200st av vardera färg.AQ4020-54Z (röd) AQ4020-54X (grön) Listar 330.000Y Eftersom dom har Guldörnen borde det vara något extra, men jag har inte lyckats hitta någon bra översättning på sidan än. Någon som vet?
Inåtvänd dome?! What? Kan du göra en liten vattenpöl eller vaddå???51-2273 I duktigt risigt skick, men jag älskar den inåtvända domen på denna modell. Trevlig tråd förresten
![]()
haha, vet inte hur jag ska förklara det bättre men lovar att det inte blir några pölar på den (inte för att denna får vara i närheten av vatten, men ändå)Inåtvänd dome?! What? Kan du göra en liten vattenpöl eller vaddå???
Inåtvänd dome?! What? Kan du göra en liten vattenpöl eller vaddå???
haha, vet inte hur jag ska förklara det bättre men lovar att det inte blir några pölar på den (inte för att denna får vara i närheten av vatten, men ändå)
Så skulle man ju kunna uttrycka sig förstås. Ganska unika skiftningar i vissa vinklar, svårt att fånga på bild men glaset känns ju galet gediget Får man fråga vilken modell du hade?Hade samma på min gamla Citizen, det är ett platt glas med dome på insidan.![]()
Väldigt svårt att fånga på bild. Hade en 51-2273.Så skulle man ju kunna uttrycka sig förstås. Ganska unika skiftningar i vissa vinklar, svårt att fånga på bild men glaset känns ju galet gediget Får man fråga vilken modell du hade?
Mycket charmig på passande band dessutom. Som synes bättre skick än min haha.. Har tyvärr ingen originalkrona på min vilket är trist.Väldigt svårt att fånga på bild. Hade en 51-2273.
![]()
![]()
![]()
Vet faktiskt inte om det var original på min, har för dålig koll på modellen. Det enda jag vet att det inte var original var sekundvisaren men den är från tiden och passar perfekt.Mycket charmig på passande band dessutom. Som synes bättre skick än min haha.. Har tyvärr ingen originalkrona på min vilket är trist.
Väldigt intressant. Skulle man ju vilja inspektera lite närmre någon gång. Antar det gör klockorna lite höga och därför inte någon vanlig grej.Hade samma på min gamla Citizen, det är ett platt glas med dome på insidan.![]()