Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle tippa på runt 2-400 USD beroende på skick och servicenivå.Jag är ute efter en Citizen Speedy 67-9313, så jag tänkte höra om ni vet vilka priser man kan få betala för en i bra skick.
Högt glas där!! Gött!![]()
Sådär, min Citizen auto dater 7 tillbaka från urmakarn. Köpte lite snabbt ett hirsch också.![]()
Gratulerar! Riktigt clean och nice. Ser gedigen ut och härligt massiv med skarpa kanter och integrerad länk.Ny klocka!
...inte helt olik en annan ett par sidor bak i tråden.
När jag såg bilderna på Johan Bs CTQ57-0853 kände jag direkt att jag behövde en likadan. Några dagar senare hade jag vunnit en auktion i Japan och två veckor senare hämtade jag nervös ut klockan. Den såg ju fantastisk ut på bilderna, men skulle den funka på min arm?
![]()
Skruvad krona och knapp för inställning av evighetskalendern.
![]()
Trälåda.
![]()
"The Citizen".
![]()
Höga index.
![]()
På armen.
Jo, den funkar på min arm, och jag är supernöjd.
Grym! Om man får fråga, vad får man ge för en sådan?Ny klocka!
När jag såg bilderna på Johan Bs CTQ57-0853 kände jag direkt att jag behövde en likadan. Några dagar senare hade jag vunnit en auktion i Japan och två veckor senare hämtade jag nervös ut klockan. Den såg ju fantastisk ut på bilderna, men skulle den funka på min arm?
![]()
![]()
Trälåda.
![]()
"The Citizen".
![]()
Höga index.
![]()
På armen.
Jag gav knappa 11k (inräknat avgift till Buyee.jp, fraktkostnad, tull och moms). Jag gissar att de går att hitta billigare med lite is i magen, vilket jag inte hadeGrym! Om man får fråga, vad får man ge för en sådan?
Där kom den. Skitsnygg! Bra fotat ocksåNy klocka!
![]()
![]()
Trälåda.
![]()
"The Citizen".
![]()
Höga index.
![]()
På armen.
Behåll! Du kommer ångra dig när du blivit skumögd på ålderns höst. Extremt lättläst klocka....Mjaeee, nu börjar den ta sig...
Var tvungen att provcykla den i 24h och den växer...
Sälja? Behålla? Det är fan lite öppet just nu.![]()
Har en liten detalj jag hänger upp mig på. Den polerade kanten på länkens mitt bit. Ikväll åker min glasfiber pad fram...Behåll! Du kommer ångra dig när du blivit skumögd på ålderns höst. Extremt lättläst klocka....
Sjukt snygg är den!Den här var man ju bara tvungen att testa.
![]()
Levererar på alla sätt!
Riktigt snygg. Tråden sprider oväntat ljud över Citizens spännvidd.Ny klocka!
![]()
![]()
Trälåda.
![]()
"The Citizen".
![]()
Höga index.
![]()
På armen.
Klassisk cleanGooglade lite, det är ju inte helt okomplicerat att hitta info och bilder på äldre "The Citizen"-modeller.
Så dök den här upp...
![]()
(givetvis lånad bild)
Vilken skönhet. Ref: A660-T006591![]()
Ser clean ut, men vill se mer bilder. Ref?Bara jag?![]()
Tycker den verkar sjyst. Ingen sek.visare dock. Stör man sig på det?
Enligt uret där priset är 2400 sek:
37 mm
10 bar
Ser clean ut, men vill se mer bilder. Ref?
Har en liten detalj jag hänger upp mig på. Den polerade kanten på länkens mitt bit. Ikväll åker min glasfiber pad fram...
Ah, kommer imorgon. Min fru, den tjuvaktiga fresterskan, har stulit den för kvällen.Sugen på att få se resultatet
Ser clean ut, men vill se mer bilder. Ref?
Kom igen nu!Ah, kommer imorgon. Min fru, den tjuvaktiga fresterskan, har stulit den för kvällen.
Riktigt fin! Gillar blåttFick en ny klocka idag! Model:NJ0010-55L. Sitter skönt och mjukt på armen
![]()