Code
AKA Vincent B
TackarGrymt bra kombo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackarGrymt bra kombo!
Hoppas du blir nöjd!
Jag beställde denna alldeles nyss, också från Sakurawatches, blev 2800 sek totalt. Hoppas leveranstiden blir 1-3 dagar som det står på hemsidan.
Bingo för mig.Jag som letat efter en kronograf med racingstuk, gärna med panda tavla. Vilken av dem ska man välja?Fastnade verkligen för din klocka när jag köpte min. Känns som dom kunde trivas bredvid varandra i klocklådan.
Hittade denna: https://www.chrono24.se/citizen/man-ca0451-89a-crono-0451-eco-drive-watch--id10595542.htm
Ser ut som din men annat armband och texten Eco drive på tavlan. Same same?
Dom har rätt bra priser på Citizen överlag så kanske blir några stycken därifrån. Skulle vara kul med en flieger också.
https://www.chrono24.se/citizen/uomo-aw5000-16l-of-collection-urban--id9819947.htm
Va fään.. Jag som skulle sluta shoppa nu på ett tag.. Ref på den vänstra? Snyggare länk på vänstra..Bingo för mig.Jag som letat efter en kronograf med racingstuk, gärna med panda tavla. Vilken av dem ska man välja?
Snygg! Hur känns indexen? Premium?Nu kom den. Citizen ref:bj7100-82E. Säger bara WOOW, känns verkligen kvalité. Påminner om Marathon TSAR (typ samma kvalitet också).. Grym storlek också, 41.5mm..
Yes på denna är den premium... LÄTT..Snygg! Hur känns indexen? Premium?
Jag är nog böjd att hålla med. Dessutom verkar den gå att köpa inom EU. Kanske den andra gör också om man letar mer?! Hoppas det blir rätt nu. Den vänstra har ref: CA0451-89A och den högra CA0450-57A. @Seikosnubben eller @ilstallione får rätta mig om jag blandat ihop dem?Va fään.. Jag som skulle sluta shoppa nu på ett tag.. Ref på den vänstra? Snyggare länk på vänstra..
Den här var ju tvärfet.. Ref:CA0451-11H..Jag är nog böjd att hålla med. Dessutom verkar den gå att köpa inom EU. Kanske den andra gör också om man letar mer?! Hoppas det blir rätt nu. Den vänstra har ref: CA0451-89A och den högra CA0450-57A. @Seikosnubben eller @ilstallione får rätta mig om jag blandat ihop dem?
Den var inte dum den heller.Den här var ju tvärfet.. Ref:CA0451-11H..
Det är bara att slå till, så köper jag den av dig sen Riktigt snygg färgsättningDen här var ju tvärfet.. Ref:CA0451-11H..
Hahaha..Det är bara att slå till, så köper jag den av dig sen Riktigt snygg färgsättning
Fastnade verkligen för din klocka när jag köpte min. Känns som dom kunde trivas bredvid varandra i klocklådan.
Hittade denna: https://www.chrono24.se/citizen/man-ca0451-89a-crono-0451-eco-drive-watch--id10595542.htm
Ser ut som din men annat armband och texten Eco drive på tavlan. Same same?
Dom har rätt bra priser på Citizen överlag så kanske blir några stycken därifrån. Skulle vara kul med en flieger också.
https://www.chrono24.se/citizen/uomo-aw5000-16l-of-collection-urban--id9819947.htm
Skillnaden på dessa två är att den med Eco drive på urtavlan har vikta ändlänkar medan den utan Eco drive på urtavlan har solida.Va fään.. Jag som skulle sluta shoppa nu på ett tag.. Ref på den vänstra? Snyggare länk på vänstra..
Jag är nog böjd att hålla med. Dessutom verkar den gå att köpa inom EU. Kanske den andra gör också om man letar mer?! Hoppas det blir rätt nu. Den vänstra har ref: CA0451-89A och den högra CA0450-57A. @Seikosnubben eller @ilstallione får rätta mig om jag blandat ihop dem?
Sjukt fin...vill ha en sån nu!Trevlig helg..
Finns billiga.. Ref:bj7100-82ESjukt fin...vill ha en sån nu!
Jag var så nära att beställa den vänstra idag men hittade nån Youtube video där man såg de där ihåliga ändlänkarna. Det blev en dealbreaker för mig. Kanske den högra då?! Njae, nu har jag blivit osäker på storleken också. Jag gillar ju lite större boetter och tycker min skx börjar se liten ut. Dessa I-landsproblem alltså...Bjuder på lite fler bilder på min
Riktigt cool, referens?Bjuder på lite fler bilder på min
Jag var så nära att beställa den vänstra idag men hittade nån Youtube video där man såg de där ihåliga ändlänkarna. Det blev en dealbreaker för mig. Kanske den högra då?! Njae, nu har jag blivit osäker på storleken också. Jag gillar ju lite större boetter och tycker min skx börjar se liten ut. Dessa I-landsproblem alltså...
Wow riktigt snygg.. Ref på den?Bjuder på lite fler bilder på min
Riktigt cool, referens?
Tack!Citizen ca0450-57a
De där är grymma! En jobbpolare hade en sån där med världens bilhandlarhäng. Det är en utgången modell tror jag, men har sett att de dyker upp ibland på chrono24. De finns i tre olika färger varav en är i titan. ref är citizen av0031Den här är sjukt snygg.. Men finns inte och köpa någonstans på nätet..
Ref:AV0030-60A