• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Lite bilder bara.. :D
IMG_20200106_104213_899.jpg
IMG_20200106_104256_949.jpg
IMG_20200106_104337_557.jpg
PicsArt_01-06-10.39.10.jpg

Den här klockan alltså. Närvaron både syns och känns. Älskar att den är så... på gränsen till vulgär men samtidigt lite elegans. Skönaste länken jag testat (har iofs bara testat denna och två till) men den känns ruskigt stabil men ändå mjuk. Det bästa av allt är att länken inte drar i min armbehåring.
20200107_214433.jpg
20200107_214329.jpg

Anmäler mig till tråden. Min första Citizen. Mycket nöjd. Perfekt passform, snygg och bekväm att bära. Ganska skönt med ett kvartsur. Jag har för många automatiska ur, så det här får bli min lata klocka. Den som bara finns där och som alltid är ställd.
IMG_20200108_192339.jpg
Grattis och välkommen :happyhappy: Det brukar börja så, lite trevande och försiktigt. Håller tiden, billig i drift, tålig grab ´n´ go... Helt plötsligt kommer man på att den där uppfinningen som revolutionerade klockvärlden 1969, och som nästan sänkte den Schweiziska klockbranschen under ´70 talet kanske har en del att erbjuda ändå :p

Grattis och välkommen :happyhappy: Det brukar börja så, lite trevande och försiktigt. Håller tiden, billig i drift, tålig grab ´n´ go... Helt plötsligt kommer man på att den där uppfinningen som revolutionerade klockvärlden 1969, och som nästan sänkte den Schweiziska klockbranschen under ´70 talet kanske har en del att erbjuda ändå :p
Nåja, jag kapitulerar inte fullständigt för kvartsuren...men jag ser fördelarna. Du har rätt där! Det är väl kanske så att det i varje samling bör finnas minst ett kvartsur. :)

Yes sa ju det.. Synd att du inte köpte med länk den är riktigt grym med.. :DSå hur känns den jämnfört med Seiko?
Jag är ju nörd gällande Seiko men denna piskar allt på Seikos instegsnivå. Allt...:D
Har messat deras kundtjänst och de ska leta upp ref på länk. Är den inte för dyr så köper jag länken.
Den gör sig bra på länk.

Tillbaka
Topp