https://wornandwound.com/Den här flygarn såg ju riktigt trevlig ut!
AW1620
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
https://wornandwound.com/Den här flygarn såg ju riktigt trevlig ut!
AW1620
Brads bilder som fick mig att haja till på modellen. Länken verkade ju sådär, ping @Tomi87
Pmd56-2952, är jdm. Finns några olika varianter där. Bildgoogla Citizen Ray mears.Ohoj!
Någon som vet ref på denna?
Eller om någon har tips på liknande. Gärna under 40mm. Trevlig kväll!
Riktigt cool den där. Astron får akta sig.Jubileumstitan
coola produktbilder
Mycket snygg! Fint skick också!Fick hem en ca 50år gamal klocka, enligt mig sjukt snygg för sin ålder och ganska bra storlek då dom lite äldre klockorna brukar vara runt 34-36mm denna nästan 38mm
Vänta nu... Den där klockan är väl från '76, som jag? Inte fasen är det "ca 50 år"! *kränkt*Fick hem en ca 50år gamal klocka, enligt mig sjukt snygg för sin ålder och ganska bra storlek då dom lite äldre klockorna brukar vara runt 34-36mm denna nästan 38mm
Haha stämmer 1976 50 isch årVänta nu... Den där klockan är väl från '76, som jag? Inte fasen är det "ca 50 år"! *kränkt*
Så nästa gång någon undrar hur länge man kan ha en kvartsklocka så har du svaret, mer än femtio år, ishHaha stämmer 1976 50 isch år
Är det där den nya i titan, NY0100-50XE?
Då var det dags. Trodde nighthawken skulle bli min första citizen, men eftersom den har så lång leveranstid så hann denna komma före.
Blir min nya jobbklocka efter att ha kört en G-shock under ett år, behöver något mer analogt att titta på.
Nej. Bara den nya färgkombon med grön vridring ny0084Är det där den nya i titan, NY0100-50XE?
Jag har själv letat efter schyssta produktbilder på den nya, mest för att se vad det är för länk. Verkar av dessa bilder vara av bättre kvalitet än Citizens standardlänk, dessutom med mikrojusteringÄr det där den nya i titan, NY0100-50XE?